Byta in Kungfu Panda/Lego Indiana Jones bundle

Medlem
Byta in Kungfu Panda/Lego Indiana Jones bundle

Går den att byta in ? Alltså den man får med när man köper ett Xbox Premium.

Om det går vet någon vad man får för den?

Tack på förhand.

Medlem
Skrivet av raiiga:

Går den att byta in ? Alltså den man får med när man köper ett Xbox Premium.

Om det går vet någon vad man får för den?

Tack på förhand.

Jag har svårt att se att någon butikskedja skulle ta emot det som inbyte, men jag ska inte säga att jag vet helt säkert. Enklast är nog att fråga i butiken själv.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Undrar vad som är enklast.

Ringa direkt till en butik som byter in spel eller fråga på ett forum.

Medlem

Jo visst skulle jag kunna ringa men tänkte ju inte på det, men tack för påminnelsen

Medlem

Har svårt att tro att man kan göra det med ett bundle spel


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Tja, något får man nog. Men det är nog inte värt det. Ofta har kedjor som EB games erbjudanden såsom "Byt in 2 spel och få Resident Evil 5 för 199" som dem har just nu. Då kan man ofta få ut mycket mer av spelen.


signatur

Videomupp

Medlem

Det gick tydligen men man fick bara 50kr för den. Och den gick inte att byta in i samband med erbjudandet "Byt in 2 spel och få ... för ..."

jkw
Medlem

Fick 50kr för båda spelen när ville byta in dem. Fick höra att näst intill alla som köpt den varianten av Xbox hade bytt in sina.

Inte undra på när de väljer att skicka med värdelösa spel.

Medlem
Skrivet av jkw:

Fick 50kr för båda spelen när ville byta in dem. Fick höra att näst intill alla som köpt den varianten av Xbox hade bytt in sina.

Inte undra på när de väljer att skicka med värdelösa spel.

Det är en bundle, vilket sänker priset en hel del. Hade du lämnat in LEGO Indiana Jones (retail) hade du säkert fått lite mer pengar i handen. Och sen är det väl rätt självklart att Microsoft inte väljer att bundla de bästa spelen på en sådan variant. De brukar ha vissa temporära bundles vid storsläpp. Själv tycker jag att LEGO-spelen är helt okej. Roliga att slänga i och slöspela lite då och då.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Lego e ju otroligt kul i coop om inte annat..
Funkar ju till och med att slänga i och lira med tjejen..då ere ett bra spel

1
Skriv svar