NHL 09 Skivan har lagt av.

Inaktiv
NHL 09 Skivan har lagt av.

Ja nu under fredagen har jag inte kunnat lira nå nhl 09. Det står att disken inte går att läsa och att jag ska rengöra den men... Jag läste runt lite på internet och hittade att man kan rensa cache. Testade det men det gav ingen effekt.

När jag ska spela lagspel online 6vs6 kommer jag fram till där det laddar först där det står vilka kontroller det finns på xbox dosan osv. Men där buggar det till och står att disken inte kan läsas, det är det ända som inte funkar online ;S

Måste jag behöva köpa ett helt nytt spel bara för att spela det modet? Hjälp tack.

( Klaga inte på hur jag skriver tack )

Medlem

Är det inget annat spel som krånglar på något liknande sätt så är det antagligen skivan som har åkt på någon skada, då är det inte mycket mer att göra än att köpa ett nytt spel.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

När min NHL 09 skiva blev repad så fick jag samma att skivan inte kunde läsas, men då skickade jag spelet till EA och fick ett nytt. Testa det

Inaktiv
Skrivet av mr.bear:

Är det inget annat spel som krånglar på något liknande sätt så är det antagligen skivan som har åkt på någon skada, då är det inte mycket mer att göra än att köpa ett nytt spel.

Körde lite assasins creed och det funkade utmärkt, så du har nog rätt om att skivan har åkt på nån skada.

Får köpa ett nytt spel på tradera där priserna är billigare än affärena.

Fick detta problem några veckor innan jul ungefär, men orkade inte hålla på, men några dagar senare testade jag igen och det funkade tills nu då.

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:

När min NHL 09 skiva blev repad så fick jag samma att skivan inte kunde läsas, men då skickade jag spelet till EA och fick ett nytt. Testa det

Medlem

har du provat att installera spelet på hårddisken ?
samma fel då?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar