Xbox Live Silver

Medlem
Xbox Live Silver

"Silver" ska vad jag har hört vara kostnadsfritt... Men jag undrar hur man skaffar det? Jag syftar då på att jag vill ha tillgång till marketplace.
Tacksam för svar!

Medlem

"Join Xbox LIVE"... Inte svårare än så, borde finnas än ganska stor länk till det på fliken "Xbox LIVE"

Inaktiv

När guld har gått ut får man silver och de kostar inget. har 48h guld jag kan ge dig så du får silver.
bara skicka ett pm till mig så.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Silver är själva standardmedlemskapet. När du först registrerar din Gamertag med Xbox Live får du en månad Guld insatt på ditt kontot, när den månad har gått ut så nedgraderas du automatiskt till Silvermedelemskap.

Med Silver kommer du åt samma funktioner som med Guld, med undantag multiplayerspelande, videochatt, "parties" och streamingtjänsten för Netflix-filmer (den är dock endast tillgänglig för amerikaner).


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Men jag antar att jag behöver anslutning till xboxet också.. Skulle en router kunna funka?

Medlem
Skrivet av sjunnenbo:

Men jag antar att jag behöver anslutning till xboxet också.. Skulle en router kunna funka?

Använder själv en router och det funkar bra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av sjunnenbo:

Men jag antar att jag behöver anslutning till xboxet också.. Skulle en router kunna funka?

Självklart funkar en router. Men försök att använda någon av dessa routrar. Vissa routrar kan inte få statusen "Open" på "NAT", vilken kan leda till små problem på Xbox Live.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av sjunnenbo:

Men jag antar att jag behöver anslutning till xboxet också.. Skulle en router kunna funka?

Självklart funkar en router. Men försök att använda någon av dessa routrar. Vissa routrar kan inte få statusen "Open" på "NAT", vilken kan leda till små problem på Xbox Live.

Den där listan är inte uppdaterad på år och dar. De flesta routrar av något mer välkänt märke (D-LINK, Linksys, Netgear osv.) fungerar ut några större problem.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

1
Skriv svar