Tom Clancy's Endwar, svenska röstkommandon?

Inaktiv
Tom Clancy's Endwar, svenska röstkommandon?

Mja, undrar bara om nån av er har spelet (köpt i sverige), och om det endast finns engelska röstkommandon eller även på svenska?
Det blev en ANING tröttsamt att sitta och skrika "UNIT THRI, MÅVE TÅ ALPPA" på svengelska i demot :/

Tydligen ska det finnas typ franska och tyska i vissa regioner, men svenska är ju dock mer sällsynt i spel. Tacksam för svar.

Medlem

Förstår inte varför man skulle vilja sitta & skrika orderna på svenska.

Enhet tre, gå till / förflytta till, alfa. (Låter bara dumt enligt mig).

Tacka vet jag engelska, låter ofta bättre & tuffare än svenska.
Mitt tips är att du tränar upp din engelska.

Medlem

Tror verkligen inte dom har Svenskt kommando.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv
Skrivet av bige:

Förstår inte varför man skulle vilja sitta & skrika orderna på svenska.

Enhet tre, gå till / förflytta till, alfa. (Låter bara dumt enligt mig).

Tacka vet jag engelska, låter ofta bättre & tuffare än svenska.
Mitt tips är att du tränar upp din engelska.

Spela roll vad som "låter tuffare", modersmålet är alltid mer bekvämt och automatiskt än ett senare inlärt språk, hur bra jag än faktiskt är på engelska

Inaktiv

Hur känns det att sitta och snacka med spelet då?

Spontant skulle jag känna mig pinsam

Medlem
Skrivet av Baleur:
Skrivet av bige:

Förstår inte varför man skulle vilja sitta & skrika orderna på svenska.

Enhet tre, gå till / förflytta till, alfa. (Låter bara dumt enligt mig).

Tacka vet jag engelska, låter ofta bättre & tuffare än svenska.
Mitt tips är att du tränar upp din engelska.

Spela roll vad som "låter tuffare", modersmålet är alltid mer bekvämt och automatiskt än ett senare inlärt språk, hur bra jag än faktiskt är på engelska

Det stämmer inte att modersmålet alltid är mer bekvämt & automatiskt. Kan ibland komma på mig själv med att tänka på engelska, vilket inte är mitt modersmål.

Och jag är inte ensam om det.

Medlem
Skrivet av Baleur:

Mja, undrar bara om nån av er har spelet (köpt i sverige), och om det endast finns engelska röstkommandon eller även på svenska?
Det blev en ANING tröttsamt att sitta och skrika "UNIT THRI, MÅVE TÅ ALPPA" på svengelska i demot :/

Tydligen ska det finnas typ franska och tyska i vissa regioner, men svenska är ju dock mer sällsynt i spel. Tacksam för svar.

Svengelska? Du får väl lära dig uttala orden på engelska helt enkelt 8)


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem
Skrivet av Aresz:

Hur känns det att sitta och snacka med spelet då?

Spontant skulle jag känna mig pinsam

Jävligt coolt faktist! Helt klart nånting nytt som man inte är van vid. I början kändes det kanske lite dumt. Men efter ett tag lossna det och man satt och gapa för full hals!

Inaktiv

Spontat så säger jag: Börja spela med online. Skaffa ett spel där du kan lira med människor i från England/USA och börja snacka. Jag spelade Day of Defeat ett tag (4 år) och jag gick i från (i skolan) Engelska A till D på två år.

1
Skriv svar