Fanboys är wonderbaren

Medlem
Fanboys är wonderbaren

I AM YOUR FATHER!!!

Medlem

Ingen fanboy men jag gillar xbox360;)


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Klart man är en xbox 360!:up:


signatur

Wai

Medlem

signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Hatar den där bilden;)


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Konstigt att xbox 360 vann... Speciellt när denna tråden skapades i XBOX SEKTIONEN! Jeez.

Inaktiv

Jag förstår inte varför man måste vara en så kallad "fanboy".
Jag äger ett xbox 360, men jag är medveten om att ps3 är en lika bra spelkonsol, måste man älska sin konsol och hata dom andra för att det ska kännas som man gjort ett bättre köp?

Medlem

Nope, har aldrig varit.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Finns bättre saker å bry sej om...

Medlem

Detta fenomen kallat "fanboi" är ju något man säger till personer som man nästan kan tro har ett förhållande med sin konsol. Dom går inte direkt runt och säger "I'M A FANBOY, AND I'M PROUD!".


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Inte nu


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av ChuppyBear:

.
Jag äger ett xbox 360, men jag är medveten om att ps3 är en lika bra spelkonsol.

Finn ett stort fel.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Yup, är en fanboy av spel/genre. Inte av företag.

Medlem
Skrivet av q0rra:
Skrivet av ChuppyBear:

.
Jag äger ett xbox 360, men jag är medveten om att ps3 är en lika bra spelkonsol.

Finn ett stort fel.

Det heter EN xbox?

(Eller säger ni 'det boxet' också när ni pratar om en låda?)

Medlem
Medlem

lite av en Ps fanboy.


signatur

Rawr

Medlem

Hatar fanboys.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av FZ.Medlem:
Skrivet av q0rra:
Skrivet av ChuppyBear:

.
Jag äger ett xbox 360, men jag är medveten om att ps3 är en lika bra spelkonsol.

Finn ett stort fel.

Det heter EN xbox?

(Eller säger ni 'det boxet' också när ni pratar om en låda?)

Ingen större skillnad?
Både låter bra..


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Noken8:
Skrivet av FZ.Medlem:
Skrivet av q0rra:
Skrivet av ChuppyBear:

.
Jag äger ett xbox 360, men jag är medveten om att ps3 är en lika bra spelkonsol.

Finn ett stort fel.

Det heter EN xbox?

(Eller säger ni 'det boxet' också när ni pratar om en låda?)

Ingen större skillnad?
Både låter bra..

Men det ena är grammatiskt fel. EN är rätt, ETT är fel, punkt slut.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Noken8:
Skrivet av FZ.Medlem:
Skrivet av q0rra:
Skrivet av ChuppyBear:

.
Jag äger ett xbox 360, men jag är medveten om att ps3 är en lika bra spelkonsol.

Finn ett stort fel.

Det heter EN xbox?

(Eller säger ni 'det boxet' också när ni pratar om en låda?)

Ingen större skillnad?
Både låter bra..

Men det ena är grammatiskt fel. EN är rätt, ETT är fel, punkt slut.

Beror väl egentligen på vad en Xbox 360 är. Om det är EN spelkonsol/maskin eller kanske ETT underhållningssystem eller liknande. Om man tänker sig det sistnämnda så är det väl ändå helt ok att säga ETT Xbox 360?
Glöm inte att "Xbox 360" och för den delen "Playstation 3" är varumärken och inte produkttyper, alltså är det inte "Xbox" eller "PS3" i sig som bestämmer genus.

On topic då... Tycker inte jag är en fanboy. Om jag ansett att det var ekonomiskt motiverbart så skulle jag gärna komplettera min PC och 360 med en PS3 och Wii då alla har sina styrkor. Är dock väldigt nöjd med det jag har nu.


signatur

"This is what every PvP argument boils down to:
Dear Devs: Rock is overpowered, please nerf. Paper is fine. // Yours, Scissors"

Medlem
Skrivet av Paiden:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Noken8:
Skrivet av FZ.Medlem:
Skrivet av q0rra:
Skrivet av ChuppyBear:

.
Jag äger ett xbox 360, men jag är medveten om att ps3 är en lika bra spelkonsol.

Finn ett stort fel.

Det heter EN xbox?

(Eller säger ni 'det boxet' också när ni pratar om en låda?)

Ingen större skillnad?
Både låter bra..

Men det ena är grammatiskt fel. EN är rätt, ETT är fel, punkt slut.

Beror väl egentligen på vad en Xbox 360 är. Om det är EN spelkonsol/maskin eller kanske ETT underhållningssystem eller liknande. Om man tänker sig det sistnämnda så är det väl ändå helt ok att säga ETT Xbox 360?
Glöm inte att "Xbox 360" och för den delen "Playstation 3" är varumärken och inte produkttyper, alltså är det inte "Xbox" eller "PS3" i sig som bestämmer genus.

On topic då... Tycker inte jag är en fanboy. Om jag ansett att det var ekonomiskt motiverbart så skulle jag gärna komplettera min PC och 360 med en PS3 och Wii då alla har sina styrkor. Är dock väldigt nöjd med det jag har nu.

Hehe om piff och puff kan sluta vara ordpoliser även om de är bättre än fanboys.

Medlem

PC is the shitznaz, om jag får problem med mina saker så vill jag kunna hitta felet själv och fixa det, sedan är ju TGB och mus överlägset handkontroll.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av tysonayt:

PC is the shitznaz, om jag får problem med mina saker så vill jag kunna hitta felet själv och fixa det, sedan är ju TGB och mus överlägset handkontroll.

Eller inte. Jag har mer eller mindre varit en PC-spelare sedan jag kunde stå på mina ben, men under det senaste året har jag tappat mer och mer intresse för PC:n som spelplattform. Själv trivs jag bättre med handkontroll än med tangentbord och mus, då jag tycker närvarokänslan är mycket högre med just handkontroll. Och att spelen som släpps till PC, i mina ögon, har sjunkit i kvalité de senaste åren gör inte saken bättre heller. Jag trött på livlösa MMOs (finns vissa undantag), halvtaskiga FPS-titlar (även där finns det vissa undantag) och riktigt dåliga portar. Nej... Ska man spela spel så är det konsoler som gäller.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

1
Skriv svar