Vad är detta för skit?

Medlem
Vad är detta för skit?

Jag skulle nyss lira lite NHL 09 online som jag gjort så många gånger tidigare. När jag går in som jag även så många gånger gjort tidigare på "Quick ranked match" så står det "connecting to ea servers..." sedan kommer det upp en ruta "Thank you for your interest. You are not old enough to take part of EA content.." Vad är det för crap? Jag har lirat så många gånger innan.. Jag fyllde till och med 16 för några veckor sen och innan dess lirade jag.. Vad händer?

Medlem

Måste vara 18 för att vara med har jag för mig. Du har väl fyllt i din riktiga ålder nånstans antar jag. Gör ny profil eller vad det heter och pilla in att du är 20+.


signatur

In war, truth is the first casualty

Medlem

Men jag har ju lirat innan? För typ en vecka sen? Och jag har inte ändrat någonting sedan dess... Jag kan lira alla andra spel online perfekt förutom EA Sports..

Medlem

Skumt, kan ju vara nått nytt dom dragit igång efter nyår. Eller så är det bara buggat helt enkelt. Har för mig att jag läste om nått liknande på xbox.com.


signatur

In war, truth is the first casualty

Medlem

Skapade ett nytt acc med "förbättrad" ålder haha

Medlem

HAHA..


signatur

Sånt e livet

Medlem

Det är egentligen riktig crap. 18 år för ett sportspel??

Medlem
Skrivet av JakeTheSnake:

Det är egentligen riktig crap. 18 år för ett sportspel??

Det är bara bra. Då slipper vi ha småbarn som springer runt på stan med hockeyklubbor som slashar och crosscheckar folk helt oprovocerat!

Medlem
Skrivet av psykotisk:
Skrivet av JakeTheSnake:

Det är egentligen riktig crap. 18 år för ett sportspel??

Det är bara bra. Då slipper vi ha småbarn som springer runt på stan med hockeyklubbor som slashar och crosscheckar folk helt oprovocerat!

We dont want to see that happen now would we?

Medlem

EA låter ingen som är under 18 i sin profil spela online typ.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

1
Skriv svar