Musik till Xbox hårddisken

Medlem
Musik till Xbox hårddisken

Hur för man över musik från ett USB minne till Xbox hårddisken?


signatur

Hjälp mig bränna Boiling Point skivor... Snälla

Medlem

Man typ tar in USB minnet i USB intaget där fram på boxen och sen på music och då har du låtarna i boxen.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

funderar om man kan göra samma sak med en extern hd, för film och musik, går det också?


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem

Det går väl inte att rippa från lagringsmedier som USB-minnen och externa hårddiskar, utan där är det streamning av filerna som gäller. Ska man rippa musik är det väl en vanlig musik-CD man får använda sig av. Eller är det bara något jag har fått för mig?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Det går väl inte att rippa från lagringsmedier som USB-minnen och externa hårddiskar, utan där är det streamning av filerna som gäller. Ska man rippa musik är det väl en vanlig musik-CD man får använda sig av. Eller är det bara något jag har fått för mig?

Du har rätt, och MilleX läste troligen frågan fel bara.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Aja synd det... Men tack för svaren i alla fall.


signatur

Hjälp mig bränna Boiling Point skivor... Snälla

Inaktiv
Skrivet av Depure:

Hur för man över musik från ett USB minne till Xbox hårddisken?

USB Minne till xbox 360 fungerar dock ej.
Du måste först plugga in USB Minnet i en dator, sen bränna all musik till en skiva och sen stoppa in skivan i DVD - Läsaren.
När du gjort det så är det bara börja RiPPA.:up:

KoP
Medlem
Skrivet av Depure:

Hur för man över musik från ett USB minne till Xbox hårddisken?

Varför föra över musiken från ett usb minne till hårddisken? Skaffa ett billigt usb minne och proppa det full med mp3'or och låt den sitta i en usb port på 360'n på heltid så har du ju alltid access till musiken. Dessutom slipper du ju fylla hårddisken med massa musik.

Inaktiv

Håller med kop. eftersom man ofta byter musik och alla som har en 20gb vet att man inte kan lägga in musik som tar onödigt mycket plats. Själv har jag 200mb ledigt på min hdd.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Inaktiv

fyll hårddisken me spel ist ;D


signatur

[/5] "powernap over"

1
Skriv svar