NHL 09 EA Sports Hockey Leauge

Medlem
NHL 09 EA Sports Hockey Leauge

Goddagens kära isvänner!

Jag har såklart köpt det alldeles fantastiska spelet NHL 09, lirade frenetiskt i några dagar o nu har jag tagit mig an alla gamers där ute.

Jag hade tänkt starta en egen klubb i den s.k "EA Sports Hockey Leauge" men när jag fyllt i klubbnamn o tröjor o ska slutföra med knappen "Create Club" så står det "Xbox LIVE Gold Limitation does not support blablabla".

Jag har en månad Xbox LIVE Guld som jag fick från GTA IV men det är väl ingen limitation? Det är ju en månad guld...

Hilfe

Medlem
Skrivet av ducktailz:

Jag har en månad Xbox LIVE Guld som jag fick från GTA IV men det är väl ingen limitation? Det är ju en månad guld...

Vad var det för erbjudandet?

Förhandsbokningserbjudandet gällde bara 500 Microsoft Points och sen får väl alla med (antar jag) det normal 48-timmars testerbjudandet på LIVE, dock inget på en hel månad.

Har du verkligen fått ett erbjudandet på en hel månad har jag ingen aning om vad som kan vara fel.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Man fick med en liten lapp i skivfodralet där det står and I quote "1 month Xbox 360 LIVE GOLD trial"... Jag kan spela halo online, pes 08 online, vanliga NHL 09 matcher online men inte gå med eller starta en klubb i EA Sports Hockey Leauge...

Könstigt...

Medlem
Skrivet av ducktailz:

Man fick med en liten lapp i skivfodralet där det står and I quote "1 month Xbox 360 LIVE GOLD trial"... Jag kan spela halo online, pes 08 online, vanliga NHL 09 matcher online men inte gå med eller starta en klubb i EA Sports Hockey Leauge...

Könstigt...

Aha, ja... Då vet jag tyvärr inte vad som kan vara fel.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av ducktailz:

Man fick med en liten lapp i skivfodralet där det står and I quote "1 month Xbox 360 LIVE GOLD trial"... Jag kan spela halo online, pes 08 online, vanliga NHL 09 matcher online men inte gå med eller starta en klubb i EA Sports Hockey Leauge...

Könstigt...

Kan du spela rankade play-lists online i Halo 3 då? Har man 48h t.ex så är det inte möjligt, kan vara liknande fast med en månad som i detta fallet.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Det du säger Zelaxe är så sant så... Jag måste väl köpa LIVE för att få tillgång till EA Sports Hockey Leauge. Tråkigt, men sant..

Medlem

När det står trial i slutet är det bara un-ranked playlists du kan spela på!


signatur

Wai

Medlem

Då har jag ju en given present till mig själv! Xbox LIVE Guld

Medlem

jag vet inte men ajg kunde då spelade rankade matcher i Battlefield bad company med 1 månads gold man fick i GTA4


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

jag vet inte men ajg kunde då spelade rankade matcher i Battlefield bad company med 1 månads gold man fick i GTA4

Stod det trial på den?


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Molotov:

jag vet inte men ajg kunde då spelade rankade matcher i Battlefield bad company med 1 månads gold man fick i GTA4

Jaja, det kunde alla, det var inte trail, utan en helt vanlig 1 månads Live. Bara att dom hade satt dit GTA loggan på.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

1
Skriv svar