XBox på internetauktion - superbilligt

Inaktiv
XBox på internetauktion - superbilligt

Surfade runt och hittade www.bidmondo.com som där man kan lägga bud på XBox till otroliga priser.... Go Go Go. Någon prövat detta?? Låter super coolt...

Inaktiv

Är väl som alla andra såna sidor som ploppat upp på senaste bidster, budson med flera. Krävs både en del pengar och rätt mycke tur för att pricka in det lägsta unika budet antar jag, är mer som lotteri än auktioner imo.

Inaktiv

Du har nog rätt men dom har precis sålt en Xbox för 4,54 EUR. Ser ut att vara en nykommling på marknaden. Även om man räknar in budkostnaden så verkar det billigt.... Som sagt tar lite tid men det kan det ju vara värt för att få en låda till bra pris.... Jag skall prova...:-

Medlem

"Hejsan! Jag vill bara tipsa er om supercoola auktioner som dessutom kostar 5 kr mer för varje bud än de vanligaste svenska budsidorna. Kom in och buda så slipper jag skaffa mig ett riktigt jobb! Tack och hej!"

Serru den gick inte hem. Kom på något originellt istället, budsidornas tid är redan över.

Inaktiv

ha ha ha :- har inte sett det innan...W tipsade om ett par.... tycker fortfarande att det är en kul grej.

1
Skriv svar