Inaktiv
Zicknex montage

Zicknex är sveriges och en av europas bästa halo 3 spelare och han har nu gjort ett montage som är riktigt nica

det finns här: [http://gameroom.mlgpro.com/view/ch3tvfdsZcA.html]

Inaktiv

Äger inte äns spelet men killen verkar ju vara minst sagt duktig ..

Inaktiv

jo han är riktigt duktig vunnit europas största turnering en gång och kommit 3a en gång o det sägver väll endel

Medlem

Visst han kan vara skillad med snipern men är han skillad överallt?


signatur

Wai

Inaktiv

hans br sitter rätt bra med

Inaktiv

shit va nice det var

Medlem

Någon borde skicka en europeisk eller ännu hellre svensk Halo 3 klan till US and A och låta dom sparka jänkarröv i MLG. Det vore något.

Inaktiv

jo det vore nice synd bara att dom har så svårt att fixa sponsorer i europa :/

Inaktiv

lätt att skryta för folk som inte för står det man skryter om?

zicknex... han är en BK i ordets rätta benämning, hans montage är 10 minuter ur hans för modligen 1000-timmars halo 3-karriär, och jag menar lite bögtur måste man ju ha nån gång, det är det som dethär montaget visar.

hur många perfekta 4or e med i montaget? bara ett fåtal, och det är ju för fan inte ens svårt på egen host, snipandet lika så, på egen host kan man träffa i bröstet och få HS för det.

CTF-games då? där kan man väl inte ha nytta av host, eller? jo det kan man, man kan kasta flaggan både längre och snabbare.

ok, men en overkill med rockets, det måste man väl vara skillad för att klara? nej, ROCKETS ÄR FÖR NOOBS

varför nämnde du inte att hans lag (Project X) kom sist i senaste XL? det är inte lika bra att skylta med va?

och att ha med när man dödar luddeboy? HAHA killen kan ju inte sikta 4 shit, han e ju för fan highest skill 40 LOLz

lägg märke till en till grej, dom flesta som zicknex skjuter på är ju redan skadade, han må vara en hyffsad spelare, eller ska jag säga killstealer.
Europas bästa? inte en chans
Sveriges bästa? skulle inte tro det, men han ligger där uppe och fightas med dom(oss).

Inaktiv
Skrivet av Bokhult:

lätt att skryta för folk som inte för står det man skryter om?

zicknex... han är en BK i ordets rätta benämning, hans montage är 10 minuter ur hans för modligen 1000-timmars halo 3-karriär, och jag menar lite bögtur måste man ju ha nån gång, det är det som dethär montaget visar.

hur många perfekta 4or e med i montaget? bara ett fåtal, och det är ju för fan inte ens svårt på egen host, snipandet lika så, på egen host kan man träffa i bröstet och få HS för det.

CTF-games då? där kan man väl inte ha nytta av host, eller? jo det kan man, man kan kasta flaggan både längre och snabbare.

ok, men en overkill med rockets, det måste man väl vara skillad för att klara? nej, ROCKETS ÄR FÖR NOOBS

varför nämnde du inte att hans lag (Project X) kom sist i senaste XL? det är inte lika bra att skylta med va?

och att ha med när man dödar luddeboy? HAHA killen kan ju inte sikta 4 shit, han e ju för fan highest skill 40 LOLz

lägg märke till en till grej, dom flesta som zicknex skjuter på är ju redan skadade, han må vara en hyffsad spelare, eller ska jag säga killstealer.
Europas bästa? inte en chans
Sveriges bästa? skulle inte tro det, men han ligger där uppe och fightas med dom(oss).

Zicknex spelar MLG lvl 50, mot ganska många amerikanske pros i den här vidden. Angående vapen. Om man tar ut hela andra laget själv, som består av pros, med rocketlauncher så är det inte direkt samma sak som att spela zombies med er noobs.

Bäst i Europa, många har sagt det. Bäst i Sverige, Finns inte någon som når upp till hans nivå, möjligtvis fragtale. Och vad menar du med fajtas med oss? Om du ens har spelat mot honom så skulle du nog inte skriva det här inlägget:down:

Btw, han/dom har aldrig kommit sist i xl, nu senast kom dom faktiskt 7:a.

OnT: Riktigt bra montage! Snygg editig och riktigt fina klipp.


signatur

couldnt care more

Medlem

Hm, när jag ser videon igen så tycker jag att han inte gör ngt speciellt..
Det enda han får i videon är: Double kill, tripple kill, overkill, ngt över overkill och extarmination...


signatur

Wai

Medlem

hehe de här trådarna finns överallt, han är rätt bra och han har ej gjort montaget själv


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Inaktiv
Skrivet av ZhooKi:
Skrivet av Bokhult:

lätt att skryta för folk som inte för står det man skryter om?

zicknex... han är en BK i ordets rätta benämning, hans montage är 10 minuter ur hans för modligen 1000-timmars halo 3-karriär, och jag menar lite bögtur måste man ju ha nån gång, det är det som dethär montaget visar.

hur många perfekta 4or e med i montaget? bara ett fåtal, och det är ju för fan inte ens svårt på egen host, snipandet lika så, på egen host kan man träffa i bröstet och få HS för det.

CTF-games då? där kan man väl inte ha nytta av host, eller? jo det kan man, man kan kasta flaggan både längre och snabbare.

ok, men en overkill med rockets, det måste man väl vara skillad för att klara? nej, ROCKETS ÄR FÖR NOOBS

varför nämnde du inte att hans lag (Project X) kom sist i senaste XL? det är inte lika bra att skylta med va?

och att ha med när man dödar luddeboy? HAHA killen kan ju inte sikta 4 shit, han e ju för fan highest skill 40 LOLz

lägg märke till en till grej, dom flesta som zicknex skjuter på är ju redan skadade, han må vara en hyffsad spelare, eller ska jag säga killstealer.
Europas bästa? inte en chans
Sveriges bästa? skulle inte tro det, men han ligger där uppe och fightas med dom(oss).

Zicknex spelar MLG lvl 50, mot ganska många amerikanske pros i den här vidden. Angående vapen. Om man tar ut hela andra laget själv, som består av pros, med rocketlauncher så är det inte direkt samma sak som att spela zombies med er noobs.

Bäst i Europa, många har sagt det. Bäst i Sverige, Finns inte någon som når upp till hans nivå, möjligtvis fragtale. Och vad menar du med fajtas med oss? Om du ens har spelat mot honom så skulle du nog inte skriva det här inlägget:down:

Btw, han/dom har aldrig kommit sist i xl, nu senast kom dom faktiskt 7:a.

OnT: Riktigt bra montage! Snygg editig och riktigt fina klipp.

Ok, visst dom är amerikaner, förmodligen inte pro som du säger, men sponsrade i någon form, ja. nej, du har helt rätt, jag har inte ens spelat mot zicknex, jag har aldrig ens varit i samma party som honom, men du påstår att fragtale skulle kunna mätas med zicknex, då är zicknex KASS, mötte fragtale i team slayer, jag mitt lag förlorade, men jag gjorde ett bra game, därimot gick fragtale -2 och gjorde sämst i sitt lag. för övrigt är luddeboy inte ett amerikanskt pro, och även om han nu möter amerikanska pros så syns det på lång väg i videon att det är svensk host på gamet, undrar hur mycket det laggar för amerikanerna då, alla vet väl att man kan inte mäta vem som e bäst av ett amerikanskt lag och ett svenskt online, det är hela atlanten i mellan, därav lagg för det laget som inte får host.

och vad fan menar du med "Och vad menar du med fajtas med oss? Om du ens har spelat mot honom så skulle du nog inte skriva det här inlägget" vet du ens vem fan jag är? hade du någonsin mött mej så hade du inte vågat skriva sådär, det är en sak som är helt säker.

skog, fragtale och zicknex var noobs i Halo2 även fast jag aldrig spelade det så vet jag, dom fösökte standbya när dom förlorade, och dom fick stryk hela tiden av newbieswe sniper m och fear, det kanske du känner till?

Inaktiv

Jo pros, kan ju räkna upp några han piskar upp i montaget. Itwasluck, Soviet, snipedown. Och dom var ju knappast noobs i Halo 2. Vann både eurohalo och rdkleague. Om du nu är så jävla bra, vad har du för gt? Och fragtale är knappast dålig.


signatur

couldnt care more

Inaktiv
Skrivet av ZhooKi:

Jo pros, kan ju räkna upp några han piskar upp i montaget. Itwasluck, Soviet, snipedown. Och dom var ju knappast noobs i Halo 2. Vann både eurohalo och rdkleague. Om du nu är så jävla bra, vad har du för gt? Och fragtale är knappast dålig.

vad fan tror du mitt tag är med tanke på mitt namn på forumet?

1000 000 kronors frågan går till ZhooKi:
Kan bokhults gamertag vara bokhult? hmm, mycket svår fråga va?

plus att vem fan kallar alla amerikanska pros för bra, ta ett exempel:
Neighbor, kan bara ta kills med rockets, eller bodyshotta med sniper, stuckar sin teammate när han löper med flaggan.
Bra? verkligen inte
Snipedown, ja han är en av de bättre prosen
Itwasluck, haha, vad fan drar du in ett halo 2 proffs i en diskussion om halo 3? lol, var lite påläst innan du öppnar käften (eller i detta fallet knappar in nåt)

Inaktiv

btw gullet, kollade halocharts, och din pojkvän har inte ens mött snipedown, men han har däremot mött soviet, men där fick han stryk på pit flagga haha PWNZORD Pwooooooooooon

Inaktiv

Ok för det första min såkallade pojkvänn är min lillebror. Han har flera account och det har nog snipdown med flera också. Och vad gör det så självklart att man har samma namn på xbox live som på ett forum? Jag har aldrig hört talas om dig och inte han heller. Men det är kanske inte så konstigt med tanke på att du aldrig spelat något Lan eller dylikt.

Alltså, amerikanska pros. Med det menar jag att dom är proffisionella alltså att dom spelar som jobb, får betalt för det? Det behöver inte betyda att dom är bäst.

Men om vi ska dra en slutsats av dina inlägg i den här tråden så tycker jag att den är att du borde bevisa det du skrev innan; "Sveriges bästa? skulle inte tro det, men han ligger där uppe och fightas med dom(oss)." Åk till england och med dina "kompisar" och spela en gång, det är efter ett Lan man kan konstatera om en spelare är bra eller inte.


signatur

couldnt care more

Inaktiv

Och om du nu vill dra in halocharts så kan vi ju konstatera att han där är rankad 1:a i sveriga och 30 i världen.

http://www.halocharts.com/index.php?player=pX%20I%20ZicKneX


signatur

couldnt care more

Medlem

Jag vet inte varför men jag får intrycket av Bokhult att han är en liten pajas som bor hemma hos sina föräldrar och spelar Halo 3 mot pre-pubertala tolvåringar hela dagarna. Men han och hans kompisar är supah-ubah-leet-pwnz0rs! Så passa er. Jävligt noga dessutom.

Medlem

Bokhult, du nickar inte Bokhult Allstar på Xbox Live va? För då har jag spelat med/mot dig.

Ska jag skryta lite kan jag säga att en i min brorsas klass är sveriges bästa spelare med Prowlern.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Den här tråden börjar ju bli riktigt intressant :)...

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Bokhult, du nickar inte Bokhult Allstar på Xbox Live va? För då har jag spelat med/mot dig.

Ska jag skryta lite kan jag säga att en i min brorsas klass är sveriges bästa spelare med Prowlern.

^^, vem använder prowler.. det är ju ett fordon:)


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Noken8:
Skrivet av Zelaxe:

Bokhult, du nickar inte Bokhult Allstar på Xbox Live va? För då har jag spelat med/mot dig.

Ska jag skryta lite kan jag säga att en i min brorsas klass är sveriges bästa spelare med Prowlern.

^^, vem använder prowler.. det är ju ett fordon:)

Eftersom den _bara_ används i Heavy BTB så har han ofantliga 37 kills totalt med den! Skulle tippa på att det räknar med turret och splatters då.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av Noken8:
Skrivet av Zelaxe:

Bokhult, du nickar inte Bokhult Allstar på Xbox Live va? För då har jag spelat med/mot dig.

Ska jag skryta lite kan jag säga att en i min brorsas klass är sveriges bästa spelare med Prowlern.

^^, vem använder prowler.. det är ju ett fordon:)

Eftersom den _bara_ används i Heavy BTB så har han ofantliga 37 kills totalt med den! Skulle tippa på att det räknar med turret och splatters då.

Haha, lol då kan jag slå rekordet lätt^^


signatur

Wai

Inaktiv

Dom som gjorde montaget håller ju på med ett nytt nu, vet inte om jag får avslöja vad det är men det kommer bli riktigt coolt tror jag:)


signatur

couldnt care more

Medlem

Han är riktigt bra


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Inaktiv

Bokult om du nu är en av sveriges bästa halo 3 spelare så kan du ju utmana zicknex på en 1v1 match om några hundra lappar.

Inaktiv
Skrivet av Freeky:

Bokult om du nu är en av sveriges bästa halo 3 spelare så kan du ju utmana zicknex på en 1v1 match om några hundra lappar.

Låter som en mycket bra idé, Zicknex skulle helt klart gilla det. Kan bara varna om att det var en annan kille som gjorde det, Zicknex sa att om den killen dödade honom 1 gång! på 15min skulle han få 500kr. Matchen slutade -1 - 37 till zicknex:P


signatur

couldnt care more

Inaktiv
Skrivet av ZhooKi:

Ok för det första min såkallade pojkvänn är min lillebror. Han har flera account och det har nog snipdown med flera också.

Gillar speciellt denhär biten lille gosse^^
Har du läst din brossa/pojkväns bio på XbL "THIS IS MY ONLY ACCOUNT" slutsatsen man kan dra är att en av er är en mytoman, det var kul att veta va?

JAA, alla här på forumet det är 50% chans att lille ZhooKi är en mytoman dvs en skrävlare, så tro inte på allt han skriver, tack för att ni läser gott folk, och jag instämmer, "denhär tråden börjar ju bli riktigt intressant"

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:

Bokhult, du nickar inte Bokhult Allstar på Xbox Live va? För då har jag spelat med/mot dig.

Ska jag skryta lite kan jag säga att en i min brorsas klass är sveriges bästa spelare med Prowlern.

mm, det är jag, men kör på "Bokhult" nu eftersom mitt acc blev hackat i november. btw du kör som zelaxe LoL

Skriv svar