Xbox 360 paketerbjudanden?

Xbox 360 paketerbjudanden?

Jag har hållit på och kollat upp 360 i flera månader nu och vill gärna köpa ett sorts paket med en xbox 360 pro + spel och då menar jag inte 3+ spel alltså the real stuff fps, tps ingen sport el. racing tack, så om ni kände till något bra erbjudnande så vore jag tacksam om ni kunde skriva ner det här:)


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Bättre erbjudande än det här kan du inte få.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Bättre erbjudande än det här kan du inte få.

prisvärt


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Ja som fan vilket jävla bra paket:)


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Det är slut! Får väl hoppas att det finns flera paket när jag får mina födelsedags pengar om ngn vecka.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av WaltX:

Bättre erbjudande än det här kan du inte få.

Vikket paket


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

Men detta med paket, istället för att få med oönskade spel, knocka av priset ytterligare istället,

360 arcade kostar 1700 kr cirka nu, en bundle pro kostar cirka 2300, fimpa medföljande spel och sänk pro till 2000 jämnt.

Medlem
Skrivet av Kokosboll:

Men detta med paket, istället för att få med oönskade spel, knocka av priset ytterligare istället,

360 arcade kostar 1700 kr cirka nu, en bundle pro kostar cirka 2300, fimpa medföljande spel och sänk pro till 2000 jämnt.

är du full eller?
8)


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Kokosboll:

Men detta med paket, istället för att få med oönskade spel, knocka av priset ytterligare istället,

360 arcade kostar 1700 kr cirka nu, en bundle pro kostar cirka 2300, fimpa medföljande spel och sänk pro till 2000 jämnt.

Vem skulle inte köpa Gears 1 plus 2 för 300 kr?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Möjligtvis dom som inte gilar pangpang spel:)

Valet att köpa en bundle fri pro borde ju finnas också,

och med tanke på julhandeln så säljer nog en pro för 2000 eller som det brukar vara 1999 kr bättre än för en pro som kostar 2300.

Mest med tanke på att det är en hel del föräldrar lär köpa 360 till sina små kottar.

och alla vet ju att föräldrar älskar priser som precis kryper under en stor summa, typ 1999 kr.

Medlem
Skrivet av Kokosboll:

Möjligtvis dom som inte gilar pangpang spel:)

Valet att köpa en bundle fri pro borde ju finnas också,

och med tanke på julhandeln så säljer nog en pro för 2000 eller som det brukar vara 1999 kr bättre än för en pro som kostar 2300.

Mest med tanke på att det är en hel del föräldrar lär köpa 360 till sina små kottar.

och alla vet ju att föräldrar älskar priser som precis kryper under en stor summa, typ 1999 kr.

Lite off-topic måhända, men måste fråga: Är du BangBoomBang/strax dax?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Gears of war har jag alltid velat ha sen jag kört typ halva campaignen hos en kompis, och det verkar inte finnas något annat bra paket och jag tycker priset är ganska bra, man får ju även med xbox live gold ngn månad, men undrar om det är GoW faceplate? skulle vara änny trevligare men vanligt duger också.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Inaktiv

Om det nu ska bundlas hit å dit, varför inte en 360 pro med dom 2 Scene it spelen typ ?

Lite mer flexibilitet och fantasi vore kul från dom som pillar med bundles.

Eller själv få välja ett par spel från ett urval av titlar,
hellre det än bli påslängd sånt som eventuellt bara samlar damm.

Allas intressen borde tas tillvara på

Medlem
Skrivet av Kokosboll:

Om det nu ska bundlas hit å dit, varför inte en 360 pro med dom 2 Scene it spelen typ ?

Lite mer flexibilitet och fantasi vore kul från dom som pillar med bundles.

Eller själv få välja ett par spel från ett urval av titlar,
hellre det än bli påslängd sånt som eventuellt bara samlar damm.

Allas intressen borde tas tillvara på

Nu är det ju så att han söker Xbox 360 Pro med 2-3 spel som är fps?


signatur

Wai

Inaktiv
Skrivet av Noken8:

Nu är det ju så att han söker Xbox 360 Pro med 2-3 spel som är fps?

Var nog inte förslaget i sej han kommentera. Va väl hela grejer med bundles han hade synpunkter på.

Nä jklar, föräldrarna förstörde ju alltihop! nublire ingen X360 med GoW 1& 2, men en elite iallafall.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Synd..


signatur

Wai

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av Kokosboll:

Möjligtvis dom som inte gilar pangpang spel:)

Valet att köpa en bundle fri pro borde ju finnas också,

och med tanke på julhandeln så säljer nog en pro för 2000 eller som det brukar vara 1999 kr bättre än för en pro som kostar 2300.

Mest med tanke på att det är en hel del föräldrar lär köpa 360 till sina små kottar.

och alla vet ju att föräldrar älskar priser som precis kryper under en stor summa, typ 1999 kr.

Lite off-topic måhända, men måste fråga: Är du BangBoomBang/strax dax?

Visst har någon använt samma avatar här på FZ?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

1
Skriv svar