Inaktiv
Mirrors edge

Asså Mirrors edge, värt att köpa?
E det så grymt som alla säger?:\

Medlem

Prova demot och kolla om du tycker det är kul.


signatur

"I never asked to be squad leader"

Inaktiv

A, har gjort det men undrar om man kan lalla runt på hustaken eller om det är en väldigt bestämd väg.

Medlem

Från av att döma demot så finns det många olika sätt och taktiker att ta sig över. Bara detta ger mig köpimpulser Vann också tröstpris i ME tävlingen här på FZ så jag kunde testa time-trial. Sjukt beroendeframkallande! Kollat på flera speedruns och går direkt till boxet för att testa.

Det blir ett solklart köp för mig iaf, kanske är kort men time-trial och gratis(det är i alla fall vad Dice har sagt!) DLC med nya banor osv så kommer det att hålla länge!

Medlem

Har spelet och tycker det är lite väl kort för att motivera en prislapp på 500kr, man blir ofta sjukt frustrerad då det kan komma 3-4 vakter på samma gång, alla med vapen som dödar på 2 skott och alla står i en enda bunt, sen ska man då döda vakterna eller springa förbi de, båda alternativen resulterar med död kanske 20 ggr innan man kommer vidare.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Har spelet och tycker det är lite väl kort för att motivera en prislapp på 500kr, man blir ofta sjukt frustrerad då det kan komma 3-4 vakter på samma gång, alla med vapen som dödar på 2 skott och alla står i en enda bunt, sen ska man då döda vakterna eller springa förbi de, båda alternativen resulterar med död kanske 20 ggr innan man kommer vidare.

Man får ju ha lite hoppskills!

Inaktiv

Tycker också att spelet är lite kort, tog inte många timmar innan det var avklarat.. Ibland så är även alternativen för att ta sig över hinder väldigt begränsade.

Inaktiv

Tyckte demot var ok. Detta spelet är ett typiskt begagnat köp för mej.

Inaktiv

Håller med wankstah. Tycker nästan ett spel ska ha ett roligt multiplayerläge för att man ska köpa det.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

Själv så tycker jag att spelet är helt enastående helt klart om inte ett utav årets bästa spel! Men recensionerna som jag har läst, på gamereactor så gnällde dom att det var för svårt och att man dog för ofta, jag har bara en sak att säga om det, gör om gör rätt! Sedan igns recension där dom klagade på att grafiken såg likadan ut överallt och för enformiga färger.. Själv så tycker jag att grafiken känns fräsch och nyskapande på något vis. Spelet är utmanande på kul sätt, enda nackdelen är väl att ibland kan det bli lite svårt att veta vart man skall hoppa och klänga för att ta sig vidare.

Medlem

LEVEL gav ME 9/10. Hade fått sista poängen med bättre story och lite längre.

Inaktiv

Inget fel på storyn enligt mig. Tycker ändå spelet var rätt underhållande, men blir nog till att byta in det då man köper ett annat


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

1
Skriv svar