Inaktiv
halo 3 co -op

Tja alla på fz undrar bara om det är med nån och spelar halo 3 på legendery 9 tills vi är klara

behöver 4personer

Medlem

Jag spelar på legandary men fatta ej vad du menda:O?


signatur

Wai

Inaktiv

vi samlar i hop 4 pärs och kör igenom leagendary tillsamans från första updraget

Medlem

Orka.. jag har ändå varvat ut det på legendary.. men är instresserad av sista banan, så jag kan få ett achivement!


signatur

Wai

Inaktiv
Inaktiv

vilken achivement?

Inaktiv
Medlem

Men för sjutton, det här är inte msn. Forum, msn. Msn, forum.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ska du skriva flera inlägg får du gärna trycka på redigera-knappen som är till höger om det inlägg du redan postat.

Välkommen till forumet!

Inaktiv

vad menar du med msn det här forumet är väl i xbox

Medlem
Skrivet av 97filip:

vad menar du med msn det här forumet är väl i xbox

Istället för att skriva tre inlägg på raken kan du redigera ett.


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem

Det är iaf den med att man ska klara sista banan på legandary och vara 4 st. och alla sitter i ghosts!


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Noken8:

Det är iaf den med att man ska klara sista banan på legandary och vara 4 st. och alla sitter i ghosts!

Eh, sista banan så kör alla Warthogs, inte ghosts


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Vidmaster Challenge: Annual
After 9/25/08, complete Halo on 4-player Legendary LIVE co-op, with Iron, and everyone in Ghosts.

Den han menar.

Medlem
Skrivet av Znakee:

Vidmaster Challenge: Annual
After 9/25/08, complete Halo on 4-player Legendary LIVE co-op, with Iron, and everyone in Ghosts.

Den han menar.

Japp!


signatur

Wai

Medlem

Förstår inte hur man orkar lägga ner tid på det spelet som är/var så fruktansvärt överhypat och rent ut sagt dåligt. Varje bana bestod stort sätt av backtracking. Aldrig förstått grejen med halo-serien direkt, tycker serien var väldigt medioker. Gav 99kr för mitt Halo 3, inte värt en krona mer. Men som sagt smaken är olika.

Medlem
Skrivet av Coolridge:

Förstår inte hur man orkar lägga ner tid på det spelet som är/var så fruktansvärt överhypat och rent ut sagt dåligt. Varje bana bestod stort sätt av backtracking. Aldrig förstått grejen med halo-serien direkt, tycker serien var väldigt medioker. Gav 99kr för mitt Halo 3, inte värt en krona mer. Men som sagt smaken är olika.

Det är som alla andra FPS spel, dock med sjukt bra multiplayer och coop kampanj, inte många spel som har det.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av Coolridge:

Förstår inte hur man orkar lägga ner tid på det spelet som är/var så fruktansvärt överhypat och rent ut sagt dåligt. Varje bana bestod stort sätt av backtracking. Aldrig förstått grejen med halo-serien direkt, tycker serien var väldigt medioker. Gav 99kr för mitt Halo 3, inte värt en krona mer. Men som sagt smaken är olika.

Vart fick du det för 99kr:O
Det är fan värt 500!


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Noken8:
Skrivet av Coolridge:

Förstår inte hur man orkar lägga ner tid på det spelet som är/var så fruktansvärt överhypat och rent ut sagt dåligt. Varje bana bestod stort sätt av backtracking. Aldrig förstått grejen med halo-serien direkt, tycker serien var väldigt medioker. Gav 99kr för mitt Halo 3, inte värt en krona mer. Men som sagt smaken är olika.

Vart fick du det för 99kr:O
Det är fan värt 500!

Knappast...


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av Noken8:
Skrivet av Coolridge:

Förstår inte hur man orkar lägga ner tid på det spelet som är/var så fruktansvärt överhypat och rent ut sagt dåligt. Varje bana bestod stort sätt av backtracking. Aldrig förstått grejen med halo-serien direkt, tycker serien var väldigt medioker. Gav 99kr för mitt Halo 3, inte värt en krona mer. Men som sagt smaken är olika.

Vart fick du det för 99kr:O
Det är fan värt 500!

Knappast...

Värt..


signatur

Wai

Medlem

Låg en stor korg med Halo 3 på Media markt för 99kr styck. hade aldrig köpt det annars. För övrigt så spelade jag igenom det i co-op med en polare. blev inte mkt lyckligare för det.....

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av Noken8:
Skrivet av Coolridge:

Förstår inte hur man orkar lägga ner tid på det spelet som är/var så fruktansvärt överhypat och rent ut sagt dåligt. Varje bana bestod stort sätt av backtracking. Aldrig förstått grejen med halo-serien direkt, tycker serien var väldigt medioker. Gav 99kr för mitt Halo 3, inte värt en krona mer. Men som sagt smaken är olika.

Vart fick du det för 99kr:O
Det är fan värt 500!

Knappast...

Du kan knappast hävda att det inte är välgjort. För det är det. Det nog det 360 spelet jag skulle betala mest för. Sen kan ju Bungie ta sig i arslet när de ska försöka sälja extra banor för 100 kr.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

1
Skriv svar