Midnight club: LA grafikproblem?

Medlem
Midnight club: LA grafikproblem?

Hej!

När jag kör MC:LA så har jag ibland broblem med att texturerna blir extremt lågupplösta och bilarna sjunker ner som om man körde i sand.

sen vips så ser allt bra ut igen inträffar slumpmässigt på olika delar av mapen och efter olika tidav spelande .

Någon mer än jag som råkat ut för det här?

Inaktiv

Japp, jag har samma problem. Blir väldigt dålig grafikuppdatering med jämna mellanrum.

Inaktiv

Lite OT, men undrar om spelet e schysst? Gillade dom andra spelen i serien. Skulle väl vara lite väl svårt ibland eller?

Medlem

Tycker det är riktigt bra. men som du nämde är det rusktigt svårt ibland. man kommer ju ändå framåt eftersom man får poäng och lite stålar även om man inte kommer först.

motorcyklarna därimot är totalt orealistiskt gjorda , dom blir från acelererade av allt!!?? i verkligheten får ju en standard ducati en ferrari att se ut som den står stilla 0-100.

men i övrigt ett bra spel inget nytt men klart spelvärt.

Medlem

ja det är knas kanske.. men i dem andra spelen i serien var ju motorcycklarna helt sinnessjuka. Det var skit svårt att köra dom själv. men när datorn körde piskade dom en som om man körde en fiat uno. det är min erfarenhet i alla fall.

Medlem

rysligt snyggt

Inaktiv

Tack för svaren, blir nog å kolla in detta då..

Inaktiv

har också haft samma problem med grafiken att vägarna försvinner och man kör i sand. men helt klart ett värt spel att spela.

1
Skriv svar