Förstör dom gamla xbox spelen xbox live?

Medlem
Förstör dom gamla xbox spelen xbox live?

Hej! jag och min kompis spelade här om dagen ett xbox 360 spel samtidigt som jag var inloggad på xbox live då ja laddade ner ett demo. Vi spelade sedan ett av mina gamla xbox spel (Sagan om konungens återkomst):) När jag satte i skivan kom det upp att man skulle uppdatera vilket jag gjorde. Vi spelade en stund och dagen därpå när jag skulle logga in p xbox live gick det inte att logga in!!! Kan inte begripa vad som hänt och varför det inte går att logga in på xbox live:evil:
Kan det ha med uppdateringen att göra som kanske har blockat åtkomst till xbox live?
Någon mer som råkat ut för detta problemet?:\

Medlem

Som topic frågan lyder.. Svar: Nej, det ska inte vara någe problem och logga in efter.
Jag själv har spelat mycket gamla xbox spel på min 360 inte hänt nått:/
Men har du den skivan i fortfarande?


signatur

Wai

Medlem

Nä det har jag inte men jag gick in och gjorde en testning och såg att min xbox failade på DNS. Så det beror inte på xbox skivorna Men vet någon var man kan få tag på DNS addressen vet inte vart man får tag på den.:\

Medlem

Skriv in 192.168.1.1 i adressfältet i datorn och kika där.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

ptr
Medlem

eller 192.168.0.1 alla routrar kör olika inställningar, om du har problem med DNS och vet hur du ställer in, använd 4.2.2.2 (USA) eller några av KTHs:
primär: 130.237.225.199
sekundär: 130.237.222.199

Medlem

funkar inte:( jag har både testat att skriva in mina gamla siffror på manual och testat automatic men funkar inte:( på manual har jag förut haft 195.67.199.24 och 195.67.199.25 och dom har jämt funkat men funkar inte nu:( Vad ska man göra?

Medlem

Slå en pling till xXox support om inte din hjälp funkar


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

1
Skriv svar