Fable 2: Co-op över LIVE, båda spelarna begränsade till samma kameravy

Inaktiv
Fable 2: Co-op över LIVE, båda spelarna begränsade till samma kameravy

Blev verkligen besviken efter att ha läst denna artikel hos teamxbox.

Dels kan man inte ta med sig sin egen karaktär, utan man får snällt nöja sig med 6 förbestämda karaktärer. 3 manliga, 3 kvinnliga.
Men det värsta är att man delar kameran även när man spelar co-op online, precis som man gör när man spelar lokalt på en xbox.
Man är alltså låst till en och samma kamera. Jag räknade kallt med att man skulle kunna springa fritt fram och tillbaka och vända och vrida kameran precis som man gör i singleplayer.

Jaja, som tur är är jag mest intresserad av singleplayer-delen, men såg fram emot att spela co-op med polarna. Med ovanstående begränsningar är det suget nu lika med noll.

Medlem

Aha, jag tycker det värkar ok. Men att man inte får ta med sin egen karaktär är ju skit trisst, förhoppnings vis så kommer det en patch av något slag och fixar det.


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Inaktiv

Håller med co-op läget verkar ju inte va nått å hurra över direkt.

Medlem

Om det är så SÅ **** ***** **!!


signatur

Wai

Medlem

Låter inte alls bra, man får väl nöja sig med singelplayer då.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Spelet är buggigt som FAN, menyerna är toksega och sackar ihop totalt ibland, och det enda man kan göra då är att starta om Xboxen...


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Spelet är buggigt som FAN, menyerna är toksega och sackar ihop totalt ibland, och det enda man kan göra då är att starta om Xboxen...

Låter mer som det är din maskin som är tokseg då jag själv kört igenom spelet utan problem.

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Zelaxe:

Spelet är buggigt som FAN, menyerna är toksega och sackar ihop totalt ibland, och det enda man kan göra då är att starta om Xboxen...

Låter mer som det är din maskin som är tokseg då jag själv kört igenom spelet utan problem.

Jag är inte den enda med problem, här t.ex finns det jävligt mycket trådar om liknande saker.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Jag har inte märkt av nått av det där i alla fall.

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Spelet är buggigt som FAN, menyerna är toksega och sackar ihop totalt ibland, och det enda man kan göra då är att starta om Xboxen...

jag har exakt samma problem. kanske inte så mycket med buggarna i själva spelet. men menyer och sånt går VÄLDIGT segt.

1
Skriv svar