Köpa Xbox 360??

Inaktiv
Köpa Xbox 360??

Jag har tänkt att köpa en Xbox 360. Jag har tittat på en sån här Xbox 360 Elite och en sån här Xbox 360 Premium 60 Gb.

Sen kommer jag till spelen. Jag har tittat på Gears of War, Gears of War 2, Fable 2 och Mass Effect.
Så vad tycker ni?? Kommentera gärna!!

Medlem

Din ekonomi avgör.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Din ekonomi avgör.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Jag skulle ta en xbox360 premium 60 gb


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Inaktiv

Ja, skillnaden på prisjakt är ju ca: 750 kr mellan de olika varianterna men om du då räknar på att en hdmi ingår i kabel i Elite paketet så blir skillnaden kanske: 500-600 kr.

Så då är frågan om du tycker det är värt att lägga de pengarna för större disk och svart finish.

Själv ska jag köpa en Elite när lönen kommer på fredag

Medlem

Tror inte direkt man använder 120gb så ta permium om du inte tänkt tanka och spara hur mycket som helst..

Medlem

kan vara en fördel med 120gb-disken när nästa dashboard-update kommer, dvs då du kan lagra spel på hårddisken.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Som dumlen säger, Elite är att föredra, om inte annat så för att Svart>Vit


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv
Skrivet av Homer_Simpson:

Sen kommer jag till spelen. Jag har tittat på Gears of War, Gears of War 2, Fable 2 och Mass Effect.
Så vad tycker ni?? Kommentera gärna!!

GOW är oerhört prisvärt tycker jag. Jag köpte mitt för 199 på elgiganten (tror jag det var), så det bör Du kunna hitta för <200 kr. Det är det lätt värt.

Det jag sett från GOW2 verkar bra, men där bör Du nog läsa lite recensioner för att bilda dig en egen uppfattning.

Mass Effect är ett av de spel som jag haft mest glädje av. Har precis kört igenom det en andra gång och det är grymt bra. Jag köpte det till fullpris på releasedagen och ser man till hur många timmar jag fått per krona var det billigt. Om Du provat och gillat KOTOR bör Du älska Mass Effect.

Jag har inte själv provat Fable 2, men jag har hört att det är rätt så buggigt just nu (någon annan medlem kanske har egna erfarenheter). Om det stämmer hade jag väntat lite. Då hinner priset gå ner och buggarna fixas. Du kommer att ha fullt upp med Mass Effect och GOW.

Sedan vet jag inte om Du gillar Racingspel? Isåfall är Forza 2 ett måste.

I övrigt måste jag också rekommendera Battlefield:Bad Company. Jag har spenderat otaliga timmar med detta och den nya frostbitemotorn är riktigt trevlig.

Lycka till...

Inaktiv

Kör på ett elite. Angående spelen så är alla du listade riktigt bra spel.

1
Skriv svar