Gratis Minne/Hårddisk till XBOX360 Arcade/Core

Medlem
Gratis Minne/Hårddisk till XBOX360 Arcade/Core

För er som har core eller arcade har XBOX.com en kampanj att uppgradera minnet till 360, detta inför uppgraderingen av XBL i november som kommer kräva mer lagringsplats än vad man fick till (64-256mb).

Alternativ 1: Gratis!
512mb minneskort.

Alternativ 2: 209 Sek!
20Gig refurbished Hårddisk + 3mån Gold Live!

http://www.xboxstorageupgrade.com/hh/web/home/hhauthenticatio...

passa på innan kampanjen tar slut!

Inaktiv

testade detta förra veckan, fick endast erbjudande om att köpa en 20gb disk för 139SEK, men sak samma fick disken idag då UPS körde hem den, det var trevligt

Medlem

Beställde igår.. 209kr för 20gb hårddisk och 3 mån live. Awesome!

Medlem

disken är på väg med UPS från Dusseldorf, 209 kr

Medlem

bara jag som tycker sidan är skit jobbig? har hållt på i 30 min med att försöka beställa hdd:en, varje gång så blir det något fel när jag ska skriva kort nummer, så sidan skickar om mig för skriva om allting, men då försvinner knaparna för ta sig vidare, och det går inte att backa bak i webläsaren.. fy fan vad irriterad jag blir

blir ett nytt försök imorn, man nappar ju verkligen på 200 kr för en 20 gig istället för 1200 eller vad dem nu kostar i butiken,

någon som vet hur lång tid det tog och hur allt funkar med detta?

ptr
Medlem

sorry för bump, men när ni fick era diskar var det saker på dom då? var runt 3-4GB demon, trailers och skit på min hårddisk. Bra jobbat att inte ens lyckas formatera disken när de "gör om" diskarna.

1
Skriv svar