Inaktiv
saints row 2

Hej alla på fz har beställt saints row 2 nån som tror det kommer bli nån höjdare att spela?

8)

Inaktiv

Fick det i fredags, tycker det är riktigt nice..

Inaktiv

ok hoppas verkar nice när man ska göra gubbarna.

Medlem

har spelat konstant i 2 dagar nu så roligt och så mycket olika saker att göra haha inte världens snyggaste grafik men jag kan leva med det med tanke på kaoset och hur kul man kan ha

Inaktiv
Skrivet av JocheNSwe:

har spelat konstant i 2 dagar nu så roligt och så mycket olika saker att göra haha inte världens snyggaste grafik men jag kan leva med det med tanke på kaoset och hur kul man kan ha

Kan inte göra annat än att hålla med :). Jag och brorsan har kört en del co-op, de e riktigt skoj.

Medlem

Har funderat att köpa spelet, men vet inte om det är värt det än


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Det är klart värt det imo, lite billigare än andra spel, 499:- på webhallen då jag köpte.

MASSOR att göra, mycket mer än i GTA4, och framförALLT, inga jävla EMOkompisar som bara MÅSTE ha sällskap hela jävla tiden.

På minussidan finns lite problem med att spelet fryser lite då och då så man får boota om, det spekuleras på vad som orsakar det på officiella forumet, men inget konkret ännu.

Edit: Det ignorerar språkinställningen i boxen, så jag fick svenska *huuh*, tänkte lämna tillbaka det, men så testade jag att ändra land till England (i boxen alltså), då fick man engelsk text.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Har sluppit låsningarna hittils. Men jag tycker det är skönt det är politiskt inkorrekt. Det är så mycket moralpanik över spel idag.
Köra gräsklippare i brinnande dräkt är fullt normalt.

Medlem

Älskar detta spel, nån som har 48 hour live över?

Iaf så lägg till Shrudder på live, gillar att snacka med nån som spelar samma spel


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Roligt spel, men att översätta allt till svenska känns lite som att barnanpassa ett spel menat för vuxna. Det blir bara löjligt.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Inaktiv
Skrivet av Oddman:

Roligt spel, men att översätta allt till svenska känns lite som att barnanpassa ett spel menat för vuxna. Det blir bara löjligt.

Finns ju en post i denna tråden om hur du fixar så du får engelskt.

Medlem
Skrivet av wankstah:
Skrivet av Oddman:

Roligt spel, men att översätta allt till svenska känns lite som att barnanpassa ett spel menat för vuxna. Det blir bara löjligt.

Finns ju en post i denna tråden om hur du fixar så du får engelskt.

Nu syftade jag främst på det faktum att de har översatt det överhuvudtaget, och dessutom tvingar folk att ändra konsolland för att få det vettigt. Att ändra det har aldrig varit ett problem för mig, det är själva tanken som räknas, och här var den lite konstig.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem
Skrivet av Oddman:
Skrivet av wankstah:
Skrivet av Oddman:

Roligt spel, men att översätta allt till svenska känns lite som att barnanpassa ett spel menat för vuxna. Det blir bara löjligt.

Finns ju en post i denna tråden om hur du fixar så du får engelskt.

Nu syftade jag främst på det faktum att de har översatt det överhuvudtaget, och dessutom tvingar folk att ändra konsolland för att få det vettigt. Att ändra det har aldrig varit ett problem för mig, det är själva tanken som räknas, och här var den lite konstig.

Är väl bara bra att det finns som valmöjlighet för de som vill och inte är så begåvade i engelska språket.

Men visst man borde inte behöve ändra konsolland

1
Skriv svar