Betanyckel till CoD: World at War

Medlem
Betanyckel till CoD: World at War

Finns det någon snäll person här som skulle vilja ge mig en betanyckel till Call of Duty 5?

Betan verkar grym, det är nästan så att man inte tänker på att det är Treyarch som har gjort det

Medlem

Någon som har en extra liggandes? Vore väldigt tacksam.

Medlem

Nu har jag fått en betanyckel från CallofDuty.com

Tack för alla svar! He..he..he..

Medlem

Värre för mig, fick en nyckel, men har inget guld. ><

Om det finns någon med någon månad guld som kunde ge bort vore jag oändligt tacksam, kanske t.o.m ger bort ett par tusen guld i Fable 2.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Värre för mig, fick en nyckel, men har inget guld. ><

Om det finns någon med någon månad guld som kunde ge bort vore jag oändligt tacksam, kanske t.o.m ger bort ett par tusen guld i Fable 2.

Eller så kan du ge din nyckel till mig Vore schysst.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

WaltX borde inte FZ få nycklar till betan, precis som med CoD 4?

Betan är iallafall sanslöst grym, det känns visserligen som en direkt kopia av 4:an fast med andra vapen och miljöer men ändå. CoD 4 var ju ett mästerverk. Att göra om samma sak med Thompson, BAR och Trench Guns är ju inte helt fel.

Inaktiv
Skrivet av Geetcher:

WaltX borde inte FZ få nycklar till betan, precis som med CoD 4?

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=28197 .

Tur att du läser mer än på forumet troll :).

Medlem
Skrivet av Combalex:
Skrivet av Geetcher:

WaltX borde inte FZ få nycklar till betan, precis som med CoD 4?

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=28197 .

Tur att du läser mer än på forumet troll :).

Men för sjutton, så blind är man ju inte. Ju snabbare man får tag i en nyckel desto bättre, inte sant?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Combalex:
Skrivet av Geetcher:

WaltX borde inte FZ få nycklar till betan, precis som med CoD 4?

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=28197 .

Tur att du läser mer än på forumet troll :).

Jag postade inlägget ungefär samtidigt som nyheten dök upp, jag missade det :$

Medlem

Jag tror jag får min snart, av Fz.se!


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Inaktiv
Skrivet av Geetcher:
Skrivet av Combalex:
Skrivet av Geetcher:

WaltX borde inte FZ få nycklar till betan, precis som med CoD 4?

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=28197 .

Tur att du läser mer än på forumet troll :).

Jag postade inlägget ungefär samtidigt som nyheten dök upp, jag missade det :$

Ditt inlägg: 2008-10-14 16:41:10

Nyheten: 2008-10-14 12:43

Jo, verkligen :P.

Inaktiv

Sidan la av när kl va 20.00 och när jag väl fick igång den igen så va alla slut :/

Inaktiv

Fick Sidan kan inte visas-meddelandet typ 10 gånger, men, till slut stod det att en beta-nyckel hade blivit reserverad, så jag hoppas att jag får en inom kort

Medlem

har någon fått sin ännu eller, stod att jag hade reserverat en nyckel, sen stod det att alla nycklar var slut, inte riktigt säker nu hur det blir....


signatur

We are what we think. All that we are arises with our thoghts. With our thoughts, we make the world.

Inaktiv

Har inte fått min heller, hoppas att den dyker upp snart.

Medlem

Combalex aha, då måste jag ha missat den totalt. Jag hade ingen aning om att den låg uppe på nyheter, fastän jag sekundrarna innan kollade. Konstigt.. :/

Jag såg den precis efter att jag hade postat inlägget iallafall.

Medlem

jag lyckades få en men sidan va helt cp men jag hoppas att jag fick en iallfall men man börjar undra när det har gått lite mer än 45 min

Medlem

nej, man får hoppas, tror det är något med att de måste skicka nycklarna manuellt


signatur

We are what we think. All that we are arises with our thoghts. With our thoughts, we make the world.

Inaktiv
Inaktiv

Gött att man fick en av fz. Skull fått en i och med att ja har förbokat spelet men den har inte dykt upp än.

Inaktiv

Nån som vet om man kan pausa din nerladdning av betan och fortsätta imorgon. 20 % på snart en timma är riktigt segt, men det kan man ju förstå Eller gäller koden bara en nerladdning, även om man inte tankar hela på en gång?

Inaktiv
Skrivet av iCORE:

Nån som vet om man kan pausa din nerladdning av betan och fortsätta imorgon. 20 % på snart en timma är riktigt segt, men det kan man ju förstå Eller gäller koden bara en nerladdning, även om man inte tankar hela på en gång?

Borde funka. Bara du inte tar cancel på den, så borde den fortsätta automatisk nästa gång du sätter på boxen. Kan inte garantera nått dock.

Inaktiv

Okej, en fråga till. Är det nån fara att spela samtidigt som man håller på att ladda ner via Marketplace? Om det går trögare menar jag, eller om det t ex hackar?

Medlem
Skrivet av iCORE:

Okej, en fråga till. Är det nån fara att spela samtidigt som man håller på att ladda ner via Marketplace? Om det går trögare menar jag, eller om det t ex hackar?

Kan man ens göra det? Den stänger ju av alla nedladdningar då man ska lira livespel.


signatur

Videomupp

Medlem

Om du spelar online så blir det pending = att den stannar och när du slutar spela online så startar den igen:)


signatur

Wai

Inaktiv

Äntligen! Nästan två och en halv timme tog det. Nu blev det precis klart, dags att spela

Inaktiv

Segt å ladda ner, men det var det värt :). De lilla ja testa tyckte ja va riktigt schysst. Man kom snabbt in i det om man har spelat 4an innan. Typ samma spel fast ww2 tema.

Medlem

För er som inte hann ta en key här på FZ finns det fortfarande @ Callofduty.se

Inaktiv

Tyckte också att spelet var riktigt bra. Precis som wankstah säger så var det identiskt med CoD 4, fast WW2-tema. Kommer nog bli en grym fullversion samt online co-op skadar ju inte

Medlem
Skrivet av Beelzebub:

För er som inte hann ta en key här på FZ finns det fortfarande @ Callofduty.se

Tack för tipset, eftersom man vart snuvad på FZ så kanske man har större chans på callofduty.se.

Edit: jupp fick en nyckel därifrån


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

12
Skriv svar