Problem o få Xbox Live Gold att funka.

Inaktiv
Problem o få Xbox Live Gold att funka.

Hej nu är det så här att jag har 2 männsker som inte kan få igång sina live gold, dom kan inte komma in i några spel eller nått.

Dom kan bara göra det "vanliga" som att ladda ner demos m.m.

Det står att dom har Gold och betalat 3månader för det, så vad kan vara problemet? någon som har haft samma problem?

kan det vara något med Bredbandet eller kan det vara xboxet som strular? Tacksam för svar..

Medlem

På vilket sätt har dem fått tag på 3 månaders live?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

det är olika, den ene har betalat med kort över internet, den ene har skrivit in en kod..

Medlem

Okej, det var konstigt. Någonting fel med boxen är det inte i alla fall. Säg åt dem att kontakta support.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag kunde ju ha provat koderna först...


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Maila inte supporten bara. Tar ca 2 veckor innan dom svarar "Ring vår support isället".


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

När jag hade min 48 timmars live var jag yvungen att starts om 360n för att spela online. Iofs har det en dag nu så vi får väl se. =P

Medlem

Det kan vara så att något blockerar. I mitt fall var det så att routern blockerade så att jag inte kunde koppla upp mig och spela mot andra. En teknikersnubbe fixade så att routern accepterade att andra kopplade upp sig mot mig och sedan dess har det funkat (typ 1,5 år sedan). Så möjligtvis är det något som blockerar din tillgång att kunna spela mot andra kanske routern om du har en sådan.

1
Skriv svar