FIFA09 efter releasen.

Medlem
FIFA09 efter releasen.

Tycker de dags för en ny FIFA09 tråd nu då den andra är "pre-game".

Så vad är era upplevelser hittils? Har ni ångrat ert köp? Skriv vad ni tycker och tänker! In-game upplevelser är också välkomna

Personligen älskar jag det, dock är domaren alldeles för ofta i vägen tycker jag.
Har lirat lite Be a Pro:Seasons med Viktor Elm och är mycket övertygad, dock skulle jag vilja ha en mer TPS; kameravinkel i BAP. Tyckte det saknades även i 08, emellanåt blir de lite trögt/jobbigt att spela då man int ser gubben så bra..
Totalt sett ger jag nog endå Fifa09, kanske 9½/10, det har ju gått mycket framåt från 08, som i säg hoppade några ljusår framåt från 07, definitivt bättre än årets PES!


signatur

If you want to infrigment on my life, please leave a message.
Intel Q6600, 4GB RAM, Asus 9600GT, 1.5 TB HDD, Xilence 600W PSU, Antec 182p.

Medlem

Har inte ångrat mitt köp ett dugg och mycket mer än väldigt nöjd med spelet helt klart det bästa sport spelet i världen just nu enligt mig


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Inaktiv

Har kört det en del hos kompisar och det verkar riktigt skoj, ingen gigantisk skillnad mot 08 vad jag har sett (har dock bara kört snabbmatcher), men ska testa det imorgon (fick mitt 360 idag (L)).

Medlem

DynamitHarry - Vet inte hur insatt du är i fotboll osv, men kolla målvaktsrörelser, och löpningar! Huge improvements I'd say


signatur

If you want to infrigment on my life, please leave a message.
Intel Q6600, 4GB RAM, Asus 9600GT, 1.5 TB HDD, Xilence 600W PSU, Antec 182p.

Inaktiv
Skrivet av [420:

sebba"]DynamitHarry - Vet inte hur insatt du är i fotboll osv, men kolla målvaktsrörelser, och löpningar! Huge improvements I'd say

Är väldigt fotbollsintresserad, men jag tycker inte att förbättrade målvaktsrörelser och löpningar är tillräckligt för att det ska vara en "gigantisk" skillnad från 08. Tycker även att passningsspelet känns lite trögt, men jag har inte riktigt kommit in i spelet än så det beror väl på mig mycket också. För övrigt ett riktigt bra spel, har dock inte lärt mig alla finesser och sånt än.

Medlem

Nå, målgörandet är ju nåt, ja menar i 08 orkar inte målvakterna stiga upp för returen, medans i 09 gör dom det, fysiken hos målvakterna ( föståss alla spelare i stort sätt ) ha ju o förbättrats, men jaa, du har rätt, kanske inte gigantisk, men stor förändring iaf?


signatur

If you want to infrigment on my life, please leave a message.
Intel Q6600, 4GB RAM, Asus 9600GT, 1.5 TB HDD, Xilence 600W PSU, Antec 182p.

1
Skriv svar