Hur mycket skulle jag får för mitt 360?

Inaktiv
Hur mycket skulle jag får för mitt 360?

Jag tänkte sälja mitt XB360 arcade med några spel och kontroller.

Vad som ej ingår:Hårddisk,Trådlöst internet.

Vad som ingår:64MB memory card,Blått skal,12 spel,3 kontroller(Med sladd,en har jag inte använt)

Här är några bilder:
XB360:

Spelen som kommer med:

Hur mycket kan jag får för detta?

PS. Jag säljer detta för att jag planerar på att köpa ett XB360 Elite med 120GB hårddisk

Medlem

Mycket i varje fall men vet inte hur mycket:)


signatur

Wai

Medlem

Inte över 2000 i alla fall. I mina ögon har du två spel som är något att ha.

Ett xbox ligger i dag på 1700kr så ta ca 50% av det för ditt med en kontroll och ett spel. två trådlösa kontroller ligger på ca 300-400kr nya så får du ungefär 50% av det oxå.

Som du ser blir det inga pengar av det, varför köpa en elit om du redan har ett xbox? Köp en 20gb disk och lira på som förr i stället.

Inaktiv
Skrivet av Kawazu:

Inte över 2000 i alla fall. I mina ögon har du två spel som är något att ha.

Ett xbox ligger i dag på 1700kr så ta ca 50% av det för ditt med en kontroll och ett spel. två trådlösa kontroller ligger på ca 300-400kr nya så får du ungefär 50% av det oxå.

Som du ser blir det inga pengar av det, varför köpa en elit om du redan har ett xbox? Köp en 20gb disk och lira på som förr i stället.

Jag tänkte sälja min över blocket,jag såg en sälja sin XB360 Arcade med 4 spel som han hade använt i ett år för 3500 >.<

Jag ska köpa en elite för att

1.Går inte sönder lika lätt
2.Är tystare
3.Svart Färg ^^
4.HDMI input
5.jag får en 120GB hårddisk

Jag vill ha 120GB's hårddisk för den nya uppdateringen som kmr snart när du kan installera spel i hårddisken

Inaktiv
Skrivet av GameRates:

Jag tänkte sälja mitt XB360 arcade med några spel och kontroller.

Vad som ej ingår:Hårddisk,Trådlöst internet.

Vad som ingår:64MB memory card,Blått skal,12 spel,3 kontroller(Med sladd,en har jag inte använt)

Här är några bilder:
XB360:
http://i36.tinypic.com/33jpe0m.jpg

Spelen som kommer med:
http://i38.tinypic.com/w87z9d.jpg

Hur mycket kan jag får för detta?

PS. Jag säljer detta för att jag planerar på att köpa ett XB360 Elite med 120GB hårddisk

Ett tips sätt ut hela paketet på tradera så kan du nog få rätt bra för det.

Medlem
Skrivet av Kawazu:

Inte över 2000 i alla fall. I mina ögon har du två spel som är något att ha.

Ett xbox ligger i dag på 1700kr så ta ca 50% av det för ditt med en kontroll och ett spel. två trådlösa kontroller ligger på ca 300-400kr nya så får du ungefär 50% av det oxå.

Som du ser blir det inga pengar av det, varför köpa en elit om du redan har ett xbox? Köp en 20gb disk och lira på som förr i stället.

Långt över 2000 ska det va för det paketet. Minst 2500, det är ju 3 kontroller och 12 spel. spelen skulle kunna kosta 2000.
Typ alla spel som finns just nu på 360 kostar ju runt 300-600 kr.


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Noken8:
Skrivet av Kawazu:

Inte över 2000 i alla fall. I mina ögon har du två spel som är något att ha.

Ett xbox ligger i dag på 1700kr så ta ca 50% av det för ditt med en kontroll och ett spel. två trådlösa kontroller ligger på ca 300-400kr nya så får du ungefär 50% av det oxå.

Som du ser blir det inga pengar av det, varför köpa en elit om du redan har ett xbox? Köp en 20gb disk och lira på som förr i stället.

Långt över 2000 ska det va för det paketet. Minst 2500, det är ju 3 kontroller och 12 spel. spelen skulle kunna kosta 2000.
Typ alla spel som finns just nu på 360 kostar ju runt 300-600 kr.

Ingen som kommer betala det.

han får med 1 kontroll vid köp av arcaden som kostar i dag 1700kr
En kontroll i dag kan du få för 299kr på webhallen.

De spelen han har är inte direkt eftertraktade så räkna inte att få mycket pengar för dem.
Spelen som är något att ha är BF2,Gears of war, assasins creed.

Turok kostar 199kr nytt
Perfect dark kostar 69kr nytt
Gears of war kostar 279kr nytt
Battlestations hittade jag inte ens pris på
Dark Sector kostar 199kr nytt
Crash of the titans 399kr nytt
Dead rising 249kr nytt
Hitman eller vad det står hitta jag inte.
Kane & Lynch - Dead Men 199kr nytt
Assassins Creed 299kr nytt
Ghost Recon - Advanced Warfighter 2 329kr nytt
Battlefield 2 - Modern Combat 199kr nytt

Spelen skulle kosta runt 2500kr nya men vem betalar nypris för 12 spel som personen i fråga kanske inte ens vill ha?

Att säga att det finns ett Xbox 360 med 4 spel på blocket för 4000kr betyder ju en sak eller hur? Det finns fortfarande kvar på blocket och ingen har köpt det säger det dig något? Överpris heter det.

Men sätt ut det för 3000-4000 du oxå så får du se.

Medlem
Skrivet av GameRates:
Skrivet av Kawazu:

Inte över 2000 i alla fall. I mina ögon har du två spel som är något att ha.

Ett xbox ligger i dag på 1700kr så ta ca 50% av det för ditt med en kontroll och ett spel. två trådlösa kontroller ligger på ca 300-400kr nya så får du ungefär 50% av det oxå.

Som du ser blir det inga pengar av det, varför köpa en elit om du redan har ett xbox? Köp en 20gb disk och lira på som förr i stället.

Jag tänkte sälja min över blocket,jag såg en sälja sin XB360 Arcade med 4 spel som han hade använt i ett år för 3500 >.<

Jag ska köpa en elite för att

1.Går inte sönder lika lätt
2.Är tystare
3.Svart Färg ^^
4.HDMI input
5.jag får en 120GB hårddisk

Jag vill ha 120GB's hårddisk för den nya uppdateringen som kmr snart när du kan installera spel i hårddisken

Jasså har den HDMI input? Har jag aldrig sett att en xbox 360 har haft tidigare. Däremot output

Medlem

Börja med 3500, sen äre bara och sänka priset om ingen är intresserad efter 1vecka kanske.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Kawazu:
Skrivet av Noken8:
Skrivet av Kawazu:

Inte över 2000 i alla fall. I mina ögon har du två spel som är något att ha.

Ett xbox ligger i dag på 1700kr så ta ca 50% av det för ditt med en kontroll och ett spel. två trådlösa kontroller ligger på ca 300-400kr nya så får du ungefär 50% av det oxå.

Som du ser blir det inga pengar av det, varför köpa en elit om du redan har ett xbox? Köp en 20gb disk och lira på som förr i stället.

Långt över 2000 ska det va för det paketet. Minst 2500, det är ju 3 kontroller och 12 spel. spelen skulle kunna kosta 2000.
Typ alla spel som finns just nu på 360 kostar ju runt 300-600 kr.

Ingen som kommer betala det.

han får med 1 kontroll vid köp av arcaden som kostar i dag 1700kr
En kontroll i dag kan du få för 299kr på webhallen.

De spelen han har är inte direkt eftertraktade så räkna inte att få mycket pengar för dem.
Spelen som är något att ha är BF2,Gears of war, assasins creed.

Turok kostar 199kr nytt
Perfect dark kostar 69kr nytt
Gears of war kostar 279kr nytt
Battlestations hittade jag inte ens pris på
Dark Sector kostar 199kr nytt
Crash of the titans 399kr nytt
Dead rising 249kr nytt
Hitman eller vad det står hitta jag inte.
Kane & Lynch - Dead Men 199kr nytt
Assassins Creed 299kr nytt
Ghost Recon - Advanced Warfighter 2 329kr nytt
Battlefield 2 - Modern Combat 199kr nytt

Spelen skulle kosta runt 2500kr nya men vem betalar nypris för 12 spel som personen i fråga kanske inte ens vill ha?

Att säga att det finns ett Xbox 360 med 4 spel på blocket för 4000kr betyder ju en sak eller hur? Det finns fortfarande kvar på blocket och ingen har köpt det säger det dig något? Överpris heter det.

Men sätt ut det för 3000-4000 du oxå så får du se.

Jävlar, kostar Perfect dark zero bar 70 spänn:O?


signatur

Wai

Inaktiv

Tack ska ni ha Ska sätta ut det på blocket och se om nån vill köpa det för 3500 att börja med

Btw,så spelar det ju ingen roll om spelen e gamla,för dom funkar perfekt

Medlem
Skrivet av GameRates:

Tack ska ni ha Ska sätta ut det på blocket och se om nån vill köpa det för 3500 att börja med

Btw,så spelar det ju ingen roll om spelen e gamla,för dom funkar perfekt

Ska man resonera sådära så skulle jag kunna sälja min Amiga 500 för nypris som den kostade under 80 talet.

Saken är den att förpakningen är bruten och varan är använd då minskar värdet på varan så är det bara, enbart en idiot betalar nypris för en använd vara.

Inaktiv
Skrivet av Kawazu:
Skrivet av GameRates:

Tack ska ni ha Ska sätta ut det på blocket och se om nån vill köpa det för 3500 att börja med

Btw,så spelar det ju ingen roll om spelen e gamla,för dom funkar perfekt

Ska man resonera sådära så skulle jag kunna sälja min Amiga 500 för nypris som den kostade under 80 talet.

Saken är den att förpakningen är bruten och varan är använd då minskar värdet på varan så är det bara, enbart en idiot betalar nypris för en använd vara.

Det är en stor roll mellan en konsol som är 2 år gammalt och en annan sak som är nästan 30 år gammalt som det finns nyare versioner av -__-

Medlem
Skrivet av GameRates:
Skrivet av Kawazu:
Skrivet av GameRates:

Tack ska ni ha Ska sätta ut det på blocket och se om nån vill köpa det för 3500 att börja med

Btw,så spelar det ju ingen roll om spelen e gamla,för dom funkar perfekt

Ska man resonera sådära så skulle jag kunna sälja min Amiga 500 för nypris som den kostade under 80 talet.

Saken är den att förpakningen är bruten och varan är använd då minskar värdet på varan så är det bara, enbart en idiot betalar nypris för en använd vara.

Det är en stor roll mellan en konsol som är 2 år gammalt och en annan sak som är nästan 30 år gammalt som det finns nyare versioner av -__-

Tänk va roligt det vore om folk kunde läsa.
Jag syftade på spelen, då han påstår att spelen har samma värde som nya "bara dom fungerar" Min Amiga 500 fungerar och då ska jag ha nypris för den.

Man får helt enkelt inte nypris för spel med bruten förpackning, ca 50% -75% av priset av vad spelen kostar i dag kommer "folk" betala.

Medlem

Kontroller med sladd?! Jag skulle inte betala en spänn för det... För att ha nytta av maskinen måste man ju investera i nya kontroller och en hårddisk, och då kan man lika väl köpa en ny. Får du 3,5kkr för den blir jag synnerligen imponerad (eller kanske rädd för att det finns så någon som är redo att slanta upp så mkt för så lite).


signatur

I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.

Inaktiv

ingen ide att skriva i det här forumet,så många rövhål -.-

Medlem
Skrivet av GameRates:

ingen ide att skriva i det här forumet,så många rövhål -.-

Så vi är rövhål för att vi berättar hur det ligger till?
Men ta ett överpris du så får du se om det blir sålt.

Medlem
Skrivet av GameRates:

ingen ide att skriva i det här forumet,så många rövhål -.-

Lol, ja, om du frågar vad du får för maskinen får du väl räkna med svar? Det är väl möjligt att du kan få 3,5kkr för den, men då krävs en rejäl portion tur. Själv skulle jag inte ens överväga en begagnad 360 (RRoD någon?) med sladdkontroller och utan HDD, oavsett spel, för över 1500 spänn.

Dessutom är det ju kanske inte så smart att förolämpa dem man frågar efter svar?


signatur

I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.

Medlem
Skrivet av Umanga:
Skrivet av GameRates:

ingen ide att skriva i det här forumet,så många rövhål -.-

Lol, ja, om du frågar vad du får för maskinen får du väl räkna med svar? Det är väl möjligt att du kan få 3,5kkr för den, men då krävs en rejäl portion tur. Själv skulle jag inte ens överväga en begagnad 360 (RRoD någon?) med sladdkontroller och utan HDD, oavsett spel, för över 1500 spänn.

Dessutom är det ju kanske inte så smart att förolämpa dem man frågar efter svar?

Vad är så fel med sladd? Jag tycker det är betydligt bättre med sladd för att då behöver man inte slösa bort pengar på batterier och trådlösa kontroller är så jobbiga om man spelar mitt i en match så kan dom stängas av pga. slut på batteri.


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Noken8:
Skrivet av Umanga:
Skrivet av GameRates:

ingen ide att skriva i det här forumet,så många rövhål -.-

Lol, ja, om du frågar vad du får för maskinen får du väl räkna med svar? Det är väl möjligt att du kan få 3,5kkr för den, men då krävs en rejäl portion tur. Själv skulle jag inte ens överväga en begagnad 360 (RRoD någon?) med sladdkontroller och utan HDD, oavsett spel, för över 1500 spänn.

Dessutom är det ju kanske inte så smart att förolämpa dem man frågar efter svar?

Vad är så fel med sladd? Jag tycker det är betydligt bättre med sladd för att då behöver man inte slösa bort pengar på batterier och trådlösa kontroller är så jobbiga om man spelar mitt i en match så kan dom stängas av pga. slut på batteri.

Du ser väl om lampan börjar blinka eller?

Medlem

Jo, såklart jag ser det men även ifall den har dåligt batteri så brukar den gå av när men Tex. slår på halo 3.
Om man inte slår när den har dåligt batteri stängs den inte av:O.
När batteriet är slut måste man krångla att springa till en affär och köpa eller hämta nya batteri när man spelar.


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Noken8:

Jo, såklart jag ser det men även ifall den har dåligt batteri så brukar den gå av när men Tex. slår på halo 3.
Om man inte slår när den har dåligt batteri stängs den inte av:O.
När batteriet är slut måste man krångla att springa till en affär och köpa eller hämta nya batteri när man spelar.

Aldrig upplevt, kontrollen varnar ett bra tag innan den dör.
Sen kör man med 2700mAh GP batterier och dom håller ett bra tag.

Medlem
Skrivet av Kawazu:
Skrivet av Noken8:

Jo, såklart jag ser det men även ifall den har dåligt batteri så brukar den gå av när men Tex. slår på halo 3.
Om man inte slår när den har dåligt batteri stängs den inte av:O.
När batteriet är slut måste man krångla att springa till en affär och köpa eller hämta nya batteri när man spelar.

Aldrig upplevt, kontrollen varnar ett bra tag innan den dör.
Sen kör man med 2700mAh GP batterier och dom håller ett bra tag.

Jag kör med uppladdningsbara batterier med laddaren bredvid soffan. Så om dom tar slut byter jag bara med dom fulladdade som sitter i laddaren.


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Aja, men tkr båda har fördelar och nackdelar ( Alltså kontrollerna ).


signatur

Wai

Medlem

WTF, 3500 spänn? En ny premium kostar ju fan 2000.


signatur

B lup

1
Skriv svar