Xbox 360 köp

Hade tänkt köpa en 360 men skulle vilja köpa typ ett paket med nya xbox 360 60Gb hdmi, 2 handkontroller och något spel.

Ngn som känner till ett bra erbjudande?


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Google? Pricerunner? Prisjakt?


signatur

I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.

har redan kollat efter erbjudanden där


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

det enda jag vet är att om man på elgiganten köper elite tror jag detär får man köpa Fifa09 till en billigare penning.

annars är det begagnat som gäller men det kan vara riskabelt när det gäller xb360 iom alla problem.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Titta på prisjakt de har gått ner mycket i pris


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

jaha får väl fortsätta att leta


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Inaktiv

Prova att inleda meningar med stor bokstav också, gör att barnstämpeln från dina inlägg blir lite mindre påtagliga. Lycka till med xboxletande förresten.
Stämmer in med föregående talare om att det troligen är bäst helt enkelt att kika runt på prisjakt.nu eller liknande. Priser skiljer sig sällan mycket även om man kan ha tur med en kampanj eller liknande.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem
Skrivet av Nolite:

Prova att inleda meningar med stor bokstav också, gör att barnstämpeln från dina inlägg blir lite mindre påtagliga.

Word, punkt i slutet av inlägget är också bra.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Kolla elgiganten! Dom har Xbox Premium för 2222kr, dock inget spel som medföljer. Men du får fifa 09 för reducerat pris.


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Inaktiv

Enda jag vet är på Eb Games kan du köba xbox360 60bg + 2gitarrer + guitar hero 3 för 2700.

Inget för mig köper nog bara en Elite med Battle Field Bad Company och Halo 3 separat.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Inaktiv

Jag köpte Xbox 360 på Game nyligen och de kostade 2700kr.
De som ingick var: Konsolen,två kontroller,1spel ganska bra pris och de funkar perfekt!


signatur

Cover for me

1
Skriv svar