Inaktiv
Capture Card

Kan jag köpa ett capture card någonstans??var?

Medlem

Vad är det?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

^- Ett expansions-kort till datorn där man kopplar in xboxen så man kan filma det som händer på xboxen.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Kan man det elle?

Medlem

Allvarligt alltså.
Googla för tusan, ska det vara så svårt?
Nästan varje dag man tittar in här på Fz så har nån ställt nån idiotfråga som tar en eller max 2 sökningar med google att få ett bra svar på.

L2google som kidsen säger.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Köpte mitt på www.webhallen.com för 300kr typ.

Inaktiv
Skrivet av Zymac:

Allvarligt alltså.
Googla för tusan, ska det vara så svårt?
Nästan varje dag man tittar in här på Fz så har nån ställt nån idiotfråga som tar en eller max 2 sökningar med google att få ett bra svar på.

L2google som kidsen säger.

Googlar man så får man bara upp massa Amerikanska sidor,och ifall man söker på svenska sidor så hittar man ju det inte ens -.-

Medlem

Var på webhallen kan du ge mig en länk till produkten?

Medlem

Finns de ingen som kan ge länk där man hittar gamebridge eller capturecard på svensk sida ?

Medlem
Skrivet av uuuubers:

Finns de ingen som kan ge länk där man hittar gamebridge eller capturecard på svensk sida ?

*facepalm* Är det inte skrivet i någon av de tidigare trådarna lär du inte få en länk här heller, oavsett hur envis du är. Ibland måste man själv inse att det inte finns någon som kommer att hjälpa en. Har ingen hittat något i de senaste trådarna hjälper det som sagt inte att du tjatar.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Alltså... det är rätt simpelt, säger som vissa andra, har ni ens kollat upp på google va de har för funktioner, om ni kollar på alternativ+ så kan ni trycka i att ni vill ha ENBART, svenska sidor, så pass enkelt är de, nu har jag vart snäll o kanske kirrat de du letar efter, det finns på inet, alla säger att de finns på webhallen, men de gör de INTE..... Länk;

[http://www.inet.se/artikel/6304098/pinnacle-dazzle-dvd-record...]

kan det va den tro?
skäll inte ut mig om jag har fel,
det där var vad jag hittade, har själv kollat
och funderar på att köpa den själv.
tack å hoj!

1
Skriv svar