Medlem
Fifa 09

Hey allihopa

Är det någon mer än jag som är längtar sjukt mycket till Fifa 09 och vill verkligen testa deras nya Live season.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Det ser intressant ut, men köper nog NHL 09 före Fifa 09.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

Borde väl bli bra dom brukar ju va de..

Medlem

Är intresserad..................framtiden får avgöra!!!

Medlem

Provade demot idag och jag måste säga att jag är imponerad. Blir nog ett köp för mig.

Inaktiv

Kan inte vänta!!!! Live season ser bara för skoj ut. Nån som vill lira när det släppts?


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

Ja lätt


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Medlem

Najs tänkte om vi kunde fixa ett lag och lira lite 10VS10 på xbox live hade varit jävligt skoj:)

Gamertag:MilleX96


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Gamertag: JakeTheSnake96

10VS10 låter kul:)

btw: Någon som har headset?

Medlem

Japp har en headset som fungerar fint:)


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Inaktiv

Gamertag: sebbef

FZ'as egna 10VS10 match hade inte varit dumt
har headset


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

Gamertag: Zlaataan112233

Sugen som fan på 10vs10! Ska bli jäkligt kul (om folk håller deras positioner dvs).

Medlem

provade demot, gillar inte fotboll hellre hockey


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

provade demot, gillar inte fotboll hellre hockey

Precis som jag tänker


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Jericho:
Skrivet av Molotov:

provade demot, gillar inte fotboll hellre hockey

Precis som jag tänker

Kanske för att någon av er inte gillar fotboll eller hockey men det är bara vad jag tror


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

jao man är inte så insatt i fotboll, dock haft kul med några fotbollsspel med polare.
det är Fifa International soccer till super nintendo och Olympic soccer 96 till playstation


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Japp då var Fifa 09 bokat och klart:)


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

spelar det nu, riktigt skoj.. gillar karriär läget skarpt...

Inaktiv
Skrivet av eCore:

spelar det nu, riktigt skoj.. gillar karriär läget skarpt...

Jag spelar också det just nu, vill du köra en lagspels match online?


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

hata cdon! Beställde FIFA tillsammans med en film och två böcker för en vecka sedan! Böckerna och filmen kom idag med inte fan kommer FIFA!!! Nej nej det får jag väll nästa vecka eller imorgon! Hoppas verkligen jag får det imorgon annars så får jag sitta inne och sticka hela helgen!


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Fick hem det idag från siba men inte hunnit spela ngt än. Blir förmodligen en hel del nötande ikväll. Be a pro-läget verkar spännande!

Medlem
Skrivet av flaseb:
Skrivet av eCore:

spelar det nu, riktigt skoj.. gillar karriär läget skarpt...

Jag spelar också det just nu, vill du köra en lagspels match online?

adda eCore!

Medlem

Mm.. Be a pro läget är mycket bättre än var det var -08, man märker dom lagt en hel del krut på det..

Medlem
Skrivet av Wahlstrom:

hata cdon! Beställde FIFA tillsammans med en film och två böcker för en vecka sedan! Böckerna och filmen kom idag med inte fan kommer FIFA!!! Nej nej det får jag väll nästa vecka eller imorgon! Hoppas verkligen jag får det imorgon annars så får jag sitta inne och sticka hela helgen!

Skulle inte säga hata jag bokade spelet i tisdags kväll och det har inte kommit än men spelet är skickat enligt orderstatusen och jag får väl vänta till imorgon fredag


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Inaktiv
Skrivet av MilleX:
Skrivet av Wahlstrom:

hata cdon! Beställde FIFA tillsammans med en film och två böcker för en vecka sedan! Böckerna och filmen kom idag med inte fan kommer FIFA!!! Nej nej det får jag väll nästa vecka eller imorgon! Hoppas verkligen jag får det imorgon annars så får jag sitta inne och sticka hela helgen!

Skulle inte säga hata jag bokade spelet i tisdags kväll och det har inte kommit än men spelet är skickat enligt orderstatusen och jag får väl vänta till imorgon fredag

Synd det är himla kul även på lagspel online som jag nästan är beroende av nu xD


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem
Skrivet av flaseb:
Skrivet av MilleX:
Skrivet av Wahlstrom:

hata cdon! Beställde FIFA tillsammans med en film och två böcker för en vecka sedan! Böckerna och filmen kom idag med inte fan kommer FIFA!!! Nej nej det får jag väll nästa vecka eller imorgon! Hoppas verkligen jag får det imorgon annars så får jag sitta inne och sticka hela helgen!

Skulle inte säga hata jag bokade spelet i tisdags kväll och det har inte kommit än men spelet är skickat enligt orderstatusen och jag får väl vänta till imorgon fredag

Synd det är himla kul även på lagspel online som jag nästan är beroende av nu xD

Jo det verkar ju ganska busigt med Be-A-Pro karriären + att mina kompisar skaffa det idag i butik och vi hade som plan att försöka lira idag men det sket ju sig... BTW när jag beställde FIFA 08 förra året så fick jag det på release datumet så jag förmodade att jag skulle få 09 också men icke!:down:


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Inaktiv
Skrivet av Wahlstrom:

hata cdon! Beställde FIFA tillsammans med en film och två böcker för en vecka sedan! Böckerna och filmen kom idag med inte fan kommer FIFA!!! Nej nej det får jag väll nästa vecka eller imorgon! Hoppas verkligen jag får det imorgon annars så får jag sitta inne och sticka hela helgen!

Fan vad trist. Själv blev jag positivt överraskad när mitt exemplar damp ner i brevlådan redan i tisdags. Beställde från webhallen.

Medlem

fan då! man skulle ha beställt ifrån webbhallen då men imorrn ska jag ha FIFA 09 i min brevlåda efter skolan annars är det synd om någon!!!!!


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Japp då har man fått sitt ex av fifa 09 i sin brevlåda:)

Och spelet äger fett:up:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

12
Skriv svar