Inaktiv
Rock Band 2

Först av allt: "Long time reader, first time poster"

Rock band 2 släpptes i USA igår. Hur många månader/år tror ni det tar innan europa får det?

Förstår samtidigt att det inte är så konstigt att inte RB2 släpps här nu med tanke på att 1'an bara vart ute nåra månader.

Men tycker det är lite dålig stil utav EA, men det är bara min åsikt.

GH:WT utav solidaritet!

Medlem

Det får vi allt se väldigt snart. HMXJohn har lovat att svara på bland annat den frågan under veckan.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Skulle tro att det blir en November release här i europa.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Nån som vet om det är regionsfritt?

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:

Nån som vet om det är regionsfritt?

Det är den inte, tyvärr...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Förhoppningsvis mindre än 6 månader som det var för första.. (För oss som importerade)

Inaktiv

Jag gissar på november eller nån gång i början på nästa år. Tog ju jävligt lång tid innan 1:an släpptes, så jag satsar då på att köpa mitt RB 2 ifrån UK då de släpps där, vilket lär gå snabbare än tills de släpps i sv

Medlem

Hoppas dom är smarta nog att releasea till jul


signatur

If you want to infrigment on my life, please leave a message.
Intel Q6600, 4GB RAM, Asus 9600GT, 1.5 TB HDD, Xilence 600W PSU, Antec 182p.

Inaktiv

Såg en reklam på tv4 sport att Rock band 2 skulle va ute i november.

Medlem

Hörde samma sak. Hoppas det stämmer!

Medlem
Skrivet av JakeTheSnake:

Hörde samma sak. Hoppas det stämmer!

Japp det gör det rockband släpps den 17 november tror jag


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av MilleX:
Skrivet av JakeTheSnake:

Hörde samma sak. Hoppas det stämmer!

Japp det gör det rockband släpps den 17 november tror jag

Rock Band finns redan ute, minns du inte det?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av MilleX:
Skrivet av JakeTheSnake:

Hörde samma sak. Hoppas det stämmer!

Japp det gör det rockband släpps den 17 november tror jag

Rock Band finns redan ute, minns du inte det?

Sorry glömde att skriva rockband 2 opps


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Inaktiv

Någon som kan konfirmera att det släpps i November? Med en länk eller dylik information.

Medlem
Skrivet av Rawk:

Någon som kan konfirmera att det släpps i November? Med en länk eller dylik information.

I Sverige är det inte 100 % säkert. Men i England är det bekräftat. Då är det import som gäller.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Rawk:

Någon som kan konfirmera att det släpps i November? Med en länk eller dylik information.

I Sverige är det inte 100 % säkert. Men i England är det bekräftat. Då är det import som gäller.

Kommer aldrig förstå varför det kan ta sån tid för oss. Lär också importera det om det släpps i England vid den tidpunkten, sjukt sugen på att skrika ut mina lungor till Survivor - Eye of the tiger

Medlem
Skrivet av Rawk:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Rawk:

Någon som kan konfirmera att det släpps i November? Med en länk eller dylik information.

I Sverige är det inte 100 % säkert. Men i England är det bekräftat. Då är det import som gäller.

Kommer aldrig förstå varför det kan ta sån tid för oss. Lär också importera det om det släpps i England vid den tidpunkten, sjukt sugen på att skrika ut mina lungor till Survivor - Eye of the tiger

Det är surt ja. Jag har frågat runt i butiker, och de flesta tror på mars nästa år i Sverige.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Rawk:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Rawk:

Någon som kan konfirmera att det släpps i November? Med en länk eller dylik information.

I Sverige är det inte 100 % säkert. Men i England är det bekräftat. Då är det import som gäller.

Kommer aldrig förstå varför det kan ta sån tid för oss. Lär också importera det om det släpps i England vid den tidpunkten, sjukt sugen på att skrika ut mina lungor till Survivor - Eye of the tiger

Diskriminering mot Sverige kanske?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av Rawk:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Rawk:

Någon som kan konfirmera att det släpps i November? Med en länk eller dylik information.

I Sverige är det inte 100 % säkert. Men i England är det bekräftat. Då är det import som gäller.

Kommer aldrig förstå varför det kan ta sån tid för oss. Lär också importera det om det släpps i England vid den tidpunkten, sjukt sugen på att skrika ut mina lungor till Survivor - Eye of the tiger

Diskriminering mot Sverige kanske?

Eller nått. Nej men det är klart man blir förbannad över hur det ska vara så himla svårt att få ut ett färdigutvecklat spel till oss i skandinavien när det verkar gå ypperligt till andra ställen.

Aja, man får väl roa sig med den drös som är runt hörnet.

Medlem

Kan bekräfta Nov release i Sverige pga att jag såg svensk reklam på tv i förra veckan!!

Medlem

21 November är datumet som gäller i UK i alla fall. EA har släppt det datumet och bekräftat att det kommer att släppas i hela Europa samtidigt (typ)

Medlem

Rockband 2 kommer till EU den 20 november:)


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av MilleX:

Rockband kommer till EU den 20 november:)

Rock Band kom till GB i maj...


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

1
Skriv svar