NHL 09, Våra tankar

Medlem
NHL 09, Våra tankar

Japp, då har NHL varit ute snart i 24 timmar.

Fick det igår vid 16:00 tiden, och jag blev faktiskt totallt Hoocked på "Be a Pro Mode."
Är en Målvakt, precis börjat pro-spela för NHL.

Tror dock att det riktigt roliga sitter i Online delen, att va 6st och skapa en lag tillsammans.

Måste pröva det när jag har väl råd att köpa en sådant Xbox Online card eller vad det heter.

Men helt klart mycket roligare än NHL 08, mina pengar spenderades bra denna gång!

Medlem

jag är riktigt sugen på NHL09.
tyckte nhl08 var klockrent på allt förutom när det började bugga online då blev jag så arg att jag sålde spelet eftersom online var det jag spelade mest, men av nån anledning började spelet bugga efter 6 månader när det före det hade gått klockrent att spela online


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Tycker det ser fantastiskt ut.

Jag har aldrig köp ett NHL eller FIFA spel men jag tror att jag ska inskaffa NHL 09 när priserna har fallit lite!

Medlem

ett självklart köp, även om jag kommer köpa det till ps3

Medlem

Nu har jag köpt NHL09 och hunnit spela lite grann, riktigt roligt.
dock ett orosmoln.
jag har aldrig haft problem emd att spel stannat och medelandet att skivan är smutsig eller repig så man måste rengöra men med NHL09 hände det nu senast direkt i menyn. Skulle precis sluta så jag provade bara starta om spelet och det funkade men jag körde ingen längre tid.
Har nån annan upplevt det med NHL09 eller var det helt enkelt tillfälligt, för skivan är helt blank och detta händer inte i nått annat spel.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Nu har jag köpt NHL09 och hunnit spela lite grann, riktigt roligt.
dock ett orosmoln.
jag har aldrig haft problem emd att spel stannat och medelandet att skivan är smutsig eller repig så man måste rengöra men med NHL09 hände det nu senast direkt i menyn. Skulle precis sluta så jag provade bara starta om spelet och det funkade men jag körde ingen längre tid.
Har nån annan upplevt det med NHL09 eller var det helt enkelt tillfälligt, för skivan är helt blank och detta händer inte i nått annat spel.

Stäng av spelets autosave så ska det låsa sig mindre ofta.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

har spelat idag också utna problem, det var nog nått tillfälligt.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Det värsta med spelet är dragskotten, löjligt enkelt att göra mål..

Inaktiv
Skrivet av MulleMeck:

Det värsta med spelet är dragskotten, löjligt enkelt att göra mål..

Haha, jag lyckas aldrig göra mål med dragskott.

Medlem
Skrivet av DynamitHarry:
Skrivet av MulleMeck:

Det värsta med spelet är dragskotten, löjligt enkelt att göra mål..

Haha, jag lyckas aldrig göra mål med dragskott.

Har pangat in ca 70mål typ, 60 av dom är dragskott 8)


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv
Skrivet av Jericho:
Skrivet av DynamitHarry:
Skrivet av MulleMeck:

Det värsta med spelet är dragskotten, löjligt enkelt att göra mål..

Haha, jag lyckas aldrig göra mål med dragskott.

Har pangat in ca 70mål typ, 60 av dom är dragskott 8)

Har inte lärt mig det här med skill stick riktigt än, blir väl lättare att sätta dragskott när man kan göra dragningar.

Tycker spelet blir roligare och roligare för varje gång man spelar (kör Be a pro), men en sak undrar jag: Går det inte att köra en säsong med Elitserien?? Varför inte?? Har man ju alltid kunnat, riktigt onödigt ifall man inte kan det!

Inaktiv

Nej, tyvärr så går det inte att spela säsong med elitserien.

Inaktiv

Grymt spel. 100 gånger bättre än 08.
Be a Pro, fett kul!

Medlem

nej det går bara tt köra elitserien cup och då blir det med max 8 lag 4 lag utelämnas


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

jag är riktigt sugen på NHL09.
tyckte nhl08 var klockrent på allt förutom när det började bugga online då blev jag så arg att jag sålde spelet eftersom online var det jag spelade mest, men av nån anledning började spelet bugga efter 6 månader när det före det hade gått klockrent att spela online

hur länge tog det innan du sålde spelet bara för att det började bugga (hur många gånger du körde ca då det var buggigt?)

Medlem
Skrivet av Zamuz:
Skrivet av Molotov:

jag är riktigt sugen på NHL09.
tyckte nhl08 var klockrent på allt förutom när det började bugga online då blev jag så arg att jag sålde spelet eftersom online var det jag spelade mest, men av nån anledning började spelet bugga efter 6 månader när det före det hade gått klockrent att spela online

hur länge tog det innan du sålde spelet bara för att det började bugga (hur många gånger du körde ca då det var buggigt?)

jag minns inte men jag sålde nog spelet efter att ha haft det ca 6 månader.
på slutet kunde jag inte köra en enda match utan att det bugga ur.
Felet var så att varje gång det blev en tekning så startades tekningen hela tiden så det var bara att avbryta matchen.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar