GH: IV låtlistan

Medlem
GH: IV låtlistan

Någon som vet om låtlistan har släppts än? Det ända jag vet är att Rock Band 2 låtlistan har släppts.

Inaktiv

Är inte GH4 och GH world tour samma sak?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Är inte GH4 och GH world tour samma sak?

GH4, GH: World Tour och GH: IV är samma spel, ja.

Jag är inte säker på om den officiella listan har släppts än, har bara sett en massa rykten.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

http://en.wikipedia.org/wiki/Guitar_Hero_IV#Setlist Där 68 låtar bekräftade hittils.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Ohh, Tool - Vicarious och Parabola lite äg där. Setlisten har några fina låtar men överlag så känns den inte så het.


signatur

You fail

Medlem

Vafan, massvis av bra låtar ju. Purple Haze, Oasis, Fleetwood Mac, Lenny Kravitz, Nirvana.

Medlem

Jävligt najsa låtar,och flo rida? jaja kan man ha en hiphop artist i Guitar hero Aerosmith kan man väl ha det i GHWT


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Jag tycker GH:WT låtlistan är bra på vissa ställen... Men helt värdelös på vissa ställen.

Dels är det många låtar som redan är med i Rock Band som dlc. Sen finns det ett antal låtar som är helt värdelösa exempelvis: La Bamba, Vinter Noll2, Monsoon.

Sen några helt fantastiska: L'Via L'Viaquez av Mars Volta, alla Tool-låtar osv.. Men varför i helvete har dom 3 Tool låtar och 2 Ozzy låtar på listan? kunde väll ha blandat upp det lite.

Medlem

Jag fattar inet hur kent kan vara med

enV
Medlem

Det tycker jag ser ut som en helt okej låtlista. Alla låtar kommer ju inte passa alla, på så sätt är det ju bra att den är varierad. Sen var det ju en hel del låtar som jag tycker passar min smak bra!

En hel del bra låtar men en hel del konstiga ska typ inte guitar hero va rock,hårdrock,metal?


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

hahaha läste fel först :P:P trodde det stod GTA:IV låtlista hade varit en ganska lång lista


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Linkinpark är ju med verkar nice ^^


signatur

Rawr

1
Skriv svar