Final Fantasy 13

Inaktiv
Final Fantasy 13

Jag är inte jätte insatt i ämnet men har hört många olika alternativ.. Det jag undrar e när Final Fantasy 13 släpps till xbox 360.
Som sagt vet jag inte så mycket om det

Medlem

TBA (to be announced)

Medlem

Jadu, 2009 sejer inte så värst mycket
Skulle tippa på hösten då


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

jo det blir väl nån gång då..
bara för att fortsätta på release datum på spel så.. nån som vet när mirror's edge kommer ut? (gud va okunnig jag känner mig!) xD

Medlem
Skrivet av HoeBoe:

jo det blir väl nån gång då..
bara för att fortsätta på release datum på spel så.. nån som vet när mirror's edge kommer ut? (gud va okunnig jag känner mig!) xD

November har ja hört.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

Ok, min tur, har nån hört ett release datum till xbox 360 updaten?

Medlem

Det blir samtidigt som PS3 releasen. När det nu blir. Faktum är att portningen till 360 har skjutit upp releasen för PS3 också. Vilket har lett till mycket nerd rage runt om i världen hehe.


signatur
Medlem

Uppdateringen kommer förhoppningsvis inom en snar framtid, ingen vet när än.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

vad jag läst så kommer dom inte börja porta ff13 innan det är klart till ps3 så 360 ägare kommer få vänta längre. de är jag rätt säker på, så de är tur man äger båda konsolerna

Inaktiv
Skrivet av timon:

vad jag läst så kommer dom inte börja porta ff13 innan det är klart till ps3 så 360 ägare kommer få vänta längre. de är jag rätt säker på, så de är tur man äger båda konsolerna

PS3 ägarna kommer att få vänta lika länge då det skall släppas samtidigt, förutom i Japan då PS3 versionen släpps först...

Medlem

att FFXIII släpps senare i USA och Europa är knappast något man kan klaga på 360-portningen för.
alla FF spel som släppts till playstation har alltid släppts i Japan först, USA ca 6 månader senare och Europa ytterligare ett par månader senare.


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

1
Skriv svar