equal advantage on LIVE

MFZ
Medlem
equal advantage on LIVE

En liten petition för att visa MS att vi i europa är missnöjda med live-servrarna och liveutbudet.

http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?equalive

SPREAD THE WORD!


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Va? Så alla xboxlive servrar finns i USA?

Medlem

relativt säker på att servrarna du vill klaga på, är spel baserade.
Det som MS har hand om är uppkopplingen till dom servrarna, och inte till spelarna.

Det vill säga, när du väl är kopplad till t.ex Call of Duty 4 servrarna, så har Xbox Live servrarna inget med saken att göra

Så tror inte riktigt din "petition" kommer gå igenom

MFZ
Medlem

ni lirar på servrar i usa ja.

...med vissa undantag, tex BC


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Förstår inte riktigt vad denna petition handlar om... Då nästan alla spel på live körs med peer to peer koncept? Alltså spelarna själva står för sin server?

Medlem

Som Drunken skriver så körs det mesta peer 2 peer, dock vet jag att GTA IV använder sig av gamespy, vet inte om de hostar servrar men något gör de i alla fall.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

MFZ
Medlem

peer to peer?

du kan glömma att tex halo3 kör nån form av peer to peer, det är amerikanska servrar allihop.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem
Skrivet av Sheikh Plisken:

peer to peer?

du kan glömma att tex halo3 kör nån form av peer to peer, det är amerikanska servrar allihop.

Haha, obvious troll is obvious.

Halo 3 kan jag garantera körs peer 2 peer.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

MFZ
Medlem

KAN ja, men spelar du rankade matcher så är det inte peer to peer utan mot amerikanska servrar.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Ge oss en källa på dina påståenden då. Du har ju ingen uppbackning för vad du säger varken här eller i namninsamlingen.


signatur

I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.

Inaktiv
Skrivet av Sheikh Plisken:

En liten petition för att visa MS att vi i europa är missnöjda med live-servrarna och liveutbudet.

http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?equalive

SPREAD THE WORD!

Tycker spela över live funkar fint, Men utbudet kan jag hålla med om är större i usa's version.

1
Skriv svar