Guitar Hero III till xbox?

Medlem
Guitar Hero III till xbox?

TJenna!

Älskar Guitar hero III, men får väldigt sällan chansen att spela det. Är sugen på att skaffa det, men har inte råd med ett 360 eller en PS3:a.. Har bara ett gammalt xbox. Så därför undrar jag om Guitar Hero III finns att köpa till Xbox, eller om det bara är gjort för 360 och PS3?

/Dennis


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Nope. Funkar ej.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Finns inte till den gamla boxen, nej, men det finns ju till PS2 och PC förutom X360 och PS3.


signatur

I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.

Medlem

Skaffa på PC om du har en bra dator, man vill ju slippa allt lagg på ett sånt spel.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Behöver INTE en monsterdator för det, single core och typ nvidia 6000 serie grafikkort räcker för att det ska flyta


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Behöver INTE en monsterdator för det, single core och typ nvidia 6000 serie grafikkort räcker för att det ska flyta

Det har ja inte heller sagt.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Nej men en bra dator behövs knappt det är det jag menar.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Nej men en bra dator behövs knappt det är det jag menar.

Hälldre en bra dator än en halv sunkig, då det laggar vart 4 not som kommer.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

jaha okej. Ja, då skaffar jag det nog till dator..Har en bärbar från HP, som köptes för en vecka sen för 11 papp..Den borde väl räcka? Men var kan man fixa en gura då? Känns lite sunkit att spela på tangentbordet... :S Och vad kostar en typ?


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av daskedennis:

jaha okej. Ja, då skaffar jag det nog till dator..Har en bärbar från HP, som köptes för en vecka sen för 11 papp..Den borde väl räcka? Men var kan man fixa en gura då? Känns lite sunkit att spela på tangentbordet... :S Och vad kostar en typ?

Du köper ett vanligt GH3 sett, där gitarrn klistermärken spelet kommer med i. runt 5-600 tippar ja på.

Guran själs inte separat till PC versionen om ja inte har fel.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

jaha...attans också..Men då får jag väl se till att investera i ett sådant.. Jag har dock hört att PC-versionen laggar ibland, även om man har en dator som klarar systemkraven med bravur... Stämmer detta eller är det något jag fått om bakfoten? Det borde väl flyta lika bra som konsolversionen..?


signatur

Ducati Streetfighter 848

1
Skriv svar