Medlem
Radera minnet?

Tja!

Jag sitter här med min Xbox och kollar igenom all möjliga settings och saker men hittar ingenting om det jag letar efter.

Det är så att jag använda TVersity med min Xbox förut, men efter att jag byggt en ny dator så vill jag nu få min Xbox att streama videofiler och musik från min nya dator, och inte via Media Center. Men saken är den att jag vet inte hur jag ska få boxen att "glömma" de gamla inställningarna för att sedan ställa in nya, är det någon som vet vad jag kan göra?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Är det inte bara växla videosource (X) i menyn från Tversity till Console och tillbaka?

Alternativt om du kört med mediacenter tidigare så kan du kanske gå till Systemfliken och ta bort media center inställningen under "computer"


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

TACK! Att det kan vara så simpelt som att bara få den att testa connection eller asså att försöka ansluta till datorn, men nu så verkar jag kunna ansluta min nya dator i alla fall.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

1
Skriv svar