Demo: Star Wars: The Force Unleashed

Medlem
Demo: Star Wars: The Force Unleashed

Nu finns demot för Star Wars: The Force Unleashed att hitta på XBOX live. Bara in och tanka det 905MB stora demot som ska representera det senaste som Lucas ska förgylla oss nördars liv med.

Källa: http://majornelson.com/archive/2008/08/21/demo-star-wars-the-...

Medlem

Besviken. Dålig gameplay och känsla. Går itne att göra vad man försöker med utan att krångla, vilket utvecklarna lär har märkt då fienden bara står och dummar sig istället för att skjuta.

Medlem
Skrivet av Salmonella:

Besviken. Dålig gameplay och känsla. Går itne att göra vad man försöker med utan att krångla, vilket utvecklarna lär har märkt då fienden bara står och dummar sig istället för att skjuta.

Ditt måste ju vara helt f*cked up, mitt är inte alls så, kanske du kör på lättaste... Men svåraste, då står de inte och dummar sig, tycker det är sjukt kul i alla fall.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Sen har man en massa extra krafter i demot.
Undrar vilken svårighetsgrad det är efter sith lord.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Jag tyckte det var jävligt kul, jag kommer förboka det ASAP.

Inaktiv

Jag pallar ej göra en ny tråd så jag tar det här.
WTF?! varför kan jag ej köpa live på XBOXEN!! >:(. Jag kan köpa points men inte live varför?!

Medlem
Skrivet av lagg:

Jag pallar ej göra en ny tråd så jag tar det här.
WTF?! varför kan jag ej köpa live på XBOXEN!! >:(. Jag kan köpa points men inte live varför?!

Skaffa ett guldkonto...


signatur

I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.

Inaktiv

Någon mer än jag som upplever lagg i demot? Lite under själva starten, när Lucas Arts-loggan kommer fram, sen i introscenen och i stort sett varje gång man slår ihjäl en fiende med svärdet. Nån som upplever samma problem, om det nu är ett problem, som jag?

Medlem

I'm going to buy it for sure:up:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Fy fan vilket kasst spel. Usch! I år släpps många tunga titlar, kanske så många att man t.o.m är tvungen att välja ut några. Då gäller det att spendera pengarna på rätt spel. SW:TFU ligger inte ens under kategorin "tunga titlar".


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av WaltX:

Fy fan vilket kasst spel. Usch! I år släpps många tunga titlar, kanske så många att man t.o.m är tvungen att välja ut några. Då gäller det att spendera pengarna på rätt spel. SW:TFU ligger inte ens under kategorin "tunga titlar".

Upplevde nu nåt hackande under spelandet som jag gjorde? T ex när man slog fiender och vid introfilmen?

Inaktiv
Skrivet av Umanga:
Skrivet av lagg:

Jag pallar ej göra en ny tråd så jag tar det här.
WTF?! varför kan jag ej köpa live på XBOXEN!! >:(. Jag kan köpa points men inte live varför?!

Skaffa ett guldkonto...

Det är det jag menar med köpa live!xD

Medlem
Skrivet av iCORE:
Skrivet av WaltX:

Fy fan vilket kasst spel. Usch! I år släpps många tunga titlar, kanske så många att man t.o.m är tvungen att välja ut några. Då gäller det att spendera pengarna på rätt spel. SW:TFU ligger inte ens under kategorin "tunga titlar".

Upplevde nu nåt hackande under spelandet som jag gjorde? T ex när man slog fiender och vid introfilmen?

Ja lite i början då man gick över den första "bron". Men det har ingenting med min bedömning att göra.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Det där var inte jätte kul må jag säga. Det känns som jag redan
hade spelat spelet när jag hade sett alla trailers. Jag hade gärna sett att det inte var så simpelt. Den där jedi grejen var inte bättre än den i SW:Battlefront. Djup besvikelse.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Önskar verkligen att mitt internet kunde fungera som normalt nu...Men det gör det nog runt den 29:De!


signatur

C OL O R

1
Skriv svar