Vad andvänder ni för tv?

Medlem
Vad andvänder ni för tv?

Vad andvänder ni för tv? Och nån som kör 1080P?
Jag gör nämligen det ser sjukt bra ut på den här tv:n http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-...

Medlem

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Den tv:n var riktigt grym.(Är det där din tjej snygga ben:P:D?

Medlem

40"

vi har en 46" på nedre delen av huset, då routern är på den övre


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Nikke94:

Den tv:n var riktigt grym.(Är det där din tjej snygga ben:P:D?

Haha, nej det är min nioåriga syster.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av WaltX:

nice tv!.:up:

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Nikke94:

Den tv:n var riktigt grym.(Är det där din tjej snygga ben:P:D?

Haha, nej det är min nioåriga syster.

hehe... humor


signatur
Inaktiv

Kör med en Samsung 32" lcd, le32s67 tror ja modellen heter.

Medlem
Medlem
Skrivet av Nikke94:

Den tv:n var riktigt grym.(Är det där din tjej snygga ben:P:D?

Medlem

Samsung LE-52F96BD

1080p här också. Blev en oerhört stor skillnad mot för min gamla 32" på 720p.

Medlem
Medlem

Kör en 40" Bravia 720p. Köpte den för 16.000 när den var ny. Snyft. Nu får man fan nästan 50 tum i full hd för dom stålarna.

Jaja - pengar växer på träd.


signatur
Medlem

Kör med en 42" Samsung LCD.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

apgammal sd-tv. kanske... 30 tum? vissa spel är helt klart inte anpassade för att köra i sd (C&C 3, många arcade lir...)

Medlem

Här kommer jag och bräcker er alla med min 22" Panasonic, säkert 10 år gammal.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem
Skrivet av Oddman:

Här kommer jag och bräcker er alla med min 22" Panasonic, säkert 10 år gammal.

Jävla snobb!


signatur
Medlem
Skrivet av Gortie:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Nikke94:

Den tv:n var riktigt grym.(Är det där din tjej snygga ben:P:D?

Haha, nej det är min nioåriga syster.

hehe... humor

grymt disturbing.

Medlem

Kör med denna.

Räcker för mina behov, ända jag kan klaga på är kvalitén på bilden man får med ComHems grundutbud i av kabelnätet (typ).

Eller det kanske är denna, jag är inte säker, de är typ lika.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Nikke94:

Den tv:n var riktigt grym.(Är det där din tjej snygga ben:P:D?

Haha, nej det är min nioåriga syster.

Hahahaha! Failure..

Jag har en 32" TV från Hyundai.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Gammal (typ 1½-2 år) 40" samsung 720p, LE40N71B heter modellen.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

00a
Medlem

Kör själv på en sony bravia 32tums. fungerar prima

Medlem

kör antingen på min 19" CRT till datorn, eller Projektorn. NEC nått..


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Är det ingen här som kör plasma? Kör alla lcd? Själv så lirar man ju som en tok på den pausar och går iväg, somnar framför tvn så när man har vaknat upp många gånger har det hunnit blivit stillbild på tvn. Inte minsta lilla tillskyndelse till inbränning inte ens ghosting!

Medlem
Skrivet av Jühan:

Är det ingen här som kör plasma? Kör alla lcd? Själv så lirar man ju som en tok på den pausar och går iväg, somnar framför tvn så när man har vaknat upp många gånger har det hunnit blivit stillbild på tvn. Inte minsta lilla tillskyndelse till inbränning inte ens ghosting!

LCD är rekommenderat för bland annat spelande.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Jühan:

Är det ingen här som kör plasma? Kör alla lcd? Själv så lirar man ju som en tok på den pausar och går iväg, somnar framför tvn så när man har vaknat upp många gånger har det hunnit blivit stillbild på tvn. Inte minsta lilla tillskyndelse till inbränning inte ens ghosting!

LCD är rekommenderat för bland annat spelande.

Enligt vem? Försäljare på elektronik kedjor såsom Onoff, Elgiganten, Expert etc?...

Medlem

^- Eller rent förnuft när man lirar mycket spel på TVn där mycket starka färger och former står stilla längre stunder.

Du måste ha en magisk plasma tv för jag har alltid haft detta problem med mina plasma tv apparater.

Medlem
Skrivet av Jühan:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Jühan:

Är det ingen här som kör plasma? Kör alla lcd? Själv så lirar man ju som en tok på den pausar och går iväg, somnar framför tvn så när man har vaknat upp många gånger har det hunnit blivit stillbild på tvn. Inte minsta lilla tillskyndelse till inbränning inte ens ghosting!

LCD är rekommenderat för bland annat spelande.

Enligt vem? Försäljare på elektronik kedjor såsom Onoff, Elgiganten, Expert etc?...

Hur kan du ens ifrågasätta mig? Läs själv.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Har två kompisar som kör plasma som spelar en hel del och har inte heller några som helst problem med varken ghosting eller inbränningar men då är det också enorm skillnad på en plasma från 2004/2005 och en plasma tv som finns idag.

Var inne på lcd först men läste en hel del på minhembios forum och där var det väldigt många som lirade en hel del på plasma skärmar utan några som helst problem och så är det ju allmänt bättre bild på en plasma.

Och så är svärta väldigt viktigt för mig och där är plasman totalt överlägsen för en lcd dras ju alltid med något som kallas backlight... Så vidare man inte har en led lcd.

Medlem
Skrivet av Jühan:

Panasonic PX80 42 tums plasma.

Ahh, hur länge har du haft den? Panasonicplasmas har rätt ofta ett fabrikationsfel som gör så att du får ränder i bilden pga att en skumgummilist på typ 10 cm på framsidan av panelen oxiderar en gas som tydligen inte fungerar vidare väl med plasmatvs.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

12
Skriv svar