Inaktiv
ny xbox?

Min förra xbox blev bannad pga av flashning. Nu är jag trött på singelplayer spel och vill lira online och måste isf köpa en ny box. Någon som tycker det är onödigt att köpa en ny box endast för att kunna spela på internet?

Antikvitet

Onödigt och onödigt... Du visste säkert vilka risker du tog när du flashade din box och nu får du skörda konsekvenserna. Med andra ord, vill du spela online får du hosta ut mer stålar. Bara du själv kan avgöra om det är nödvändigt för ditt välmående eller ej.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

jag vet vilka risker jag tog och är villrådig om jag ska köpa en ny, behöver endast själva boxen då .. vad jag mena var att, är de nödvändigt om jag gör det mest för xbox live. om det är så roligt att spela online? har svårt för o bestämma mig så därför vill jag ha lite smakråd.

Medlem
Skrivet av br3witz:

jag vet vilka risker jag tog och är villrådig om jag ska köpa en ny, behöver endast själva boxen då .. vad jag mena var att, är de nödvändigt om jag gör det mest för xbox live. om det är så roligt att spela online? har svårt för o bestämma mig så därför vill jag ha lite smakråd.

Det beror väl lite på vilka spel du spelar. Men att äga en X360 utan tillgång till Xbox Live är ju som att äta... köttfärssås med spaghetti utan köttfärsås...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar