God of War liknade spel till xbox360?

Medlem
God of War liknade spel till xbox360?

Lirade God of war hos en kompis, föll pladaskt för detta spel.
Just nu så önskar jag att jag hade en ps2 istället för en xbox360...så finns det några släppta/kommande spel till 360n som liknar God of War?

Medlem

Gears of War. Om du menar namnet.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av asdf2:

Lirade God of war hos en kompis, föll pladaskt för detta spel.
Just nu så önskar jag att jag hade en ps2 istället för en xbox360...så finns det några släppta/kommande spel till 360n som liknar God of War?

Möjligtvis Ninja Gaiden II, men det finns det väl inget som är riktigt lika bra vill jag nog påstå.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Ninja Gaider 2 är nog det närmaste du kommer på 360. Annars är det väl bara köpa en PS2, dom kan inte kosta så mycket nu.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Ninja Gaider 2 är nog det närmaste du kommer på 360. Annars är det väl bara köpa en PS2, dom kan inte kosta så mycket nu.

tss, BS, kolla bara på spelet Conan, nästan som GOD ju.

*GOW


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Conan liknar GoW i rätt mycket, dock är GoW-spelen bättre, avsevärt bättre.

Medlem
Skrivet av Rainbearer:

Conan liknar GoW i rätt mycket, dock är GoW-spelen bättre, avsevärt bättre.

Köpte conan för 160 kr och spelet är ju KANON! Fattar inte varför det har fått så dåliga recensioner, striderna är ju coolare än i God of War. Det enda jag kan klaga på är det stela upplägget på banorna och kameran...samt att Conan ser så spinkig ut (han måste ha varit till havs rätt länge).

Så gå och köp spelet så jag kan få en uppföljare!

Medlem

tyckte också conan till 360 var bra dock blev det något enformigt men helt ok spel.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Coolare strider i Conan än i God of War?
Väldigt få andra tycks ha sett den storheten i det, tyckte att de var tamare än Kratos blodiga balett med allt som kom i hans väg, helst när det handlade om tiotalet fiender som ville bli närmare bekanta med hans blades of chaos.

Conan är möjligen ett underskattat spel men det är inte konst på samma sätt som GoW.

Medlem

Conan är Ok. Men det blir löjligt* svårt på högre än Easy svårighetsgrad, och bossarna ska vi inte tala om, snacka om dryga, huuga.

*Oproportionerligt svårt.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

Men det blir löjligt svårt på högre än normal svårighetsgrad, huuga.

duuuuuh?


signatur

C OL O R

Medlem
Skrivet av DrGreat:
Skrivet av Zymac:

Men det blir löjligt svårt på högre än normal svårighetsgrad, huuga.

duuuuuh?

Ska vara Easy, inte normal, sorry *ändrar*

Och jag menar inte svårt på ett bra sätt, utan drygsvårt.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

inte vet jag om spelet var speciellt svårt på normal, tyckte det var normalt precis som alla andra spel
kan vara att easy är löjligt lätt


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Conan, ninja gaiden 1 & 2, Devil may cry 4?

Medlem
Skrivet av Molotov:

inte vet jag om spelet var speciellt svårt på normal, tyckte det var normalt precis som alla andra spel
kan vara att easy är löjligt lätt

Nevermind me, det e jag som blandar ihop svårighetsgraderna

Många av achievementsen kräver hard och då var det jag som blandade ihop det med normal.

Det ska vara HARD som e oproportionerligt svårt..

NORMAL var normalsvårt som du säger.. bara bossarna (vissa) som var dryga


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

darksiders: wrath of war som kommer ut någon gång 2009 ser väldigt god-of-war-igt ut.

1
Skriv svar