har ni fått RROD?

Medlem
har ni fått RROD?

Alla mina vänner som har en 360 har en eller flera gånger fått RROD, jag har läst att 20-30% av alla 360 ska få det. Hur många av er har fått det ? RÖSTA


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Jag har fått det en gång.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag har snart haft min 360 i 1 år och aldrig haft RROD mycket nöjd förstås


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Youtube-proffs

En gång, och ett annat fel som ajg har fixat själv! =D


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Aldrig ^^ Fast jag stänger ju av mitt och drar ut sladden varje gång jag är klar med det och håller det väl ventilerat


signatur

C OL O R

Medlem

min förra dog pga rrod.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Hade en röd lampa, så jag räknar det som annat fel, men MS bytte iaf snällt moderkort och DVD-spelare så nu går den som en (högljud) klocka igen.


signatur

I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.

Medlem

1 gång RROD.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Medlem

Har haft min i snart 2 år och jag har haft RROD i gång. Hoppas inte jag får det fler gånger bara.

Medlem

Har aldrig sett RROD heller.


signatur
Inaktiv

Inte en enda gång.

Medlem

Inte en enda gång. Säkert på väg dock, we have jinxed it! Köpte min vid GoWs release så har ju en gammal modell med.


signatur

Videomupp

Medlem
Inaktiv
Medlem

Har inte haft ännu på ett år, dock fått en hel röd ring då hårddisken inte var fullt inkopplad.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Haft min ...sen den kom ut, utan att få rrod


signatur

Det här är en signatur

Medlem

Första gången jag såg det på min ena Xbox var när jag stängde av den en gång, men den blinka bara en gång och stängdes av direkt. Efter det funkade den fortfarande fint.
Men min andra (nyare) Xbox har fått RRoD och vill inte änns starta. :evil:
Så den får vi byta ut...


signatur

In Payback We Trust

Medlem

Två stycken Xbox 360 sen 24 December 2005. En Premium, en Elite. Ingen RROD. Bara E74 på Eliten.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

har två xboxar ingen av dem har roddat

Inaktiv

Har haft min Xbox 360 sen den släpptes. Det har inte blivit något problem alls. Den har aldrig fasnat aldrig stannat.

Jag sitter i källaren och den "ligger" på golvet så att den får lite extra kylning.

Jag har aldrig fått det och kommer aldrig få det eftersom jag tar hand om min konsol.

Medlem

Var inte så säker showerguy. Det är många som tagit hand om sina konsoller som åkt på dem röda ringarna. Det handlar lika mycket om att "Ta hand om sin konsoll" som rå tur om man har dem äldre. BUT WE KEEP FIGHTING!


signatur

Videomupp

Inaktiv

Till och med webhallens uppvisnings exemplar hade en gång rrod


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Tjohooo! Nu har man åkt på RROD! Jag som knappt har använt min xbox360 och den senaste tiden har den legat framme på golvet pga. för kort nätverkskabel. Så denna kylning hade även räckt för Tjernobylreaktor.

Så vad gör jag nu? Köpte den i april 07 så jag borde ha garanti.

Medlem
Skrivet av asdf2:

Tjohooo! Nu har man åkt på RROD! Jag som knappt har använt min xbox360 och den senaste tiden har den legat framme på golvet pga. för kort nätverkskabel. Så denna kylning hade även räckt för Tjernobylreaktor.

Så vad gör jag nu? Köpte den i april 07 så jag borde ha garanti.

Ring supporten så hjälper de dig med resten.


signatur

I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.

Medlem
Skrivet av Umanga:
Skrivet av asdf2:

Tjohooo! Nu har man åkt på RROD! Jag som knappt har använt min xbox360 och den senaste tiden har den legat framme på golvet pga. för kort nätverkskabel. Så denna kylning hade även räckt för Tjernobylreaktor.

Så vad gör jag nu? Köpte den i april 07 så jag borde ha garanti.

Ring supporten så hjälper de dig med resten.

Såg att man kunde regga sin xbox på nätet och begära en reparation. Har skrivit ut UPS följdesedeln så det är väl bara att gå och skicka iväg konsolen. Någon som vet hur lång tid det kan ta (mellan tummen och pekfingret)? Hade planerat en Bad company helg men så blev det icke...:(

Medlem

För mig tog det 8 dagar. Blev positivt överaskad av den snabba hanteringen! Men det kan ju ha varit ren tur...
Annars hävdar MS själva att det tar 2-3 veckor.


signatur

I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.

Inaktiv

Haft mitt 360 i ett år nu och ingen RROD.

Medlem

Finns det någon övre gräns på hur länge man får ha haft sin xbox för att MS ska fixa den gratis? Jag har haft min i två-tre år, och den har börjat visa ålderstecken på sistonde (hänger sig allt oftare). Den var dessutom begagnad då jag köpte den.

Medlem

Garantin för rrod är 3 år, 2 år för allt annat.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

123
Skriv svar