Medlem
Konstigt ljud

När jag stänger sätter igång xboxen så ger den ifrån sig ett konstigt ljud. Samma sak händer när jag stänger dvd läsarn är det normalt?

Detta är kanske en dum fråga men kan skivor som är repade skada xboxen?

Medlem
Skrivet av Theronguard:

När jag stänger sätter igång xboxen så ger den ifrån sig ett konstigt ljud. Samma sak händer när jag stänger dvd läsarn är det normalt?

Detta är kanske en dum fråga men kan skivor som är repade skada xboxen?

Skivor som är repade, kan skada Xboxen ja!

Min Xbox ger ifrån sej lite konstiga ljud med, fast det är tydligen normalt på min iaf


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Min också, det låter som om skivan skrapas ordentligt då DVD läsaren varvar ner.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Min läsare knackar när man matar ut skivan :/.

Inaktiv

Min brukar också göra skrämmande ljud både när man startar och stänger av. Första gången förväntade jag mig ett hjärtekrossande möte med mitt kära Skate, tog ut skivan och såg att inga problem. Glömde bort detta och samma sak hände nästa gång jag skulle spela. Ingen skiva har hittills skadats och börjar vänja mig.

Inser I skrivande stund hur illa det låter, men aja!:P


signatur

Is it a bird? Is it a plane? No, it´s Superman!

Medlem
Skrivet av Jericho:
Skrivet av Theronguard:

När jag stänger sätter igång xboxen så ger den ifrån sig ett konstigt ljud. Samma sak händer när jag stänger dvd läsarn är det normalt?

Detta är kanske en dum fråga men kan skivor som är repade skada xboxen?

Skivor som är repade, kan skada Xboxen ja!

Min Xbox ger ifrån sej lite konstiga ljud med, fast det är tydligen normalt på min iaf

Hur kan en repad cd skiva skada xboxen?

Skulle optiken reflekteras i repan och skapa THE LASER OF DOOM och beama sönder hela xboxet?

Det säger sig själv att detta är bara något du dragit ut ur röven.

Medlem

Ok nu säger två personer olika en säger att skivan kan skada xboxen den andra säger att den inte kan. Finns här någon mer som kan försäkra mig om det ena eller det andra? Tack på förhand!

Medlem
Skrivet av Kawazu:
Skrivet av Jericho:
Skrivet av Theronguard:

När jag stänger sätter igång xboxen så ger den ifrån sig ett konstigt ljud. Samma sak händer när jag stänger dvd läsarn är det normalt?

Detta är kanske en dum fråga men kan skivor som är repade skada xboxen?

Skivor som är repade, kan skada Xboxen ja!

Min Xbox ger ifrån sej lite konstiga ljud med, fast det är tydligen normalt på min iaf

Hur kan en repad cd skiva skada xboxen?

Skulle optiken reflekteras i repan och skapa THE LASER OF DOOM och beama sönder hela xboxet?

Det säger sig själv att detta är bara något du dragit ut ur röven.

Kör med repade skivor i din xbox då!


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

1
Skriv svar