Gratis xbox live

Medlem
Gratis xbox live

Hej! Undrar om någon vet varför vissa får gratis xbox live? Min kompis skickade in sin xbox för något systemfel och fick tillbaka den med en fri månad xbox live som han ännu inte har använt p.g.a att spelar helt fritt. Han har haft det så typ 4 månader. Kanske har xboxsreparationsavdelning laddat med ett helt år för att det var fel på xboxen. Varken jag eller han vet men han är väldigt glad för sitt fria Live:). Någon annan som känner igen det här? Eller vet hur man gör för att slippa betala för xbox live?:|

Medlem

Han kanske fick några månader som plåster på såret. Det fick jag också då min reparerades.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Nästan alla får väl gratis Xbox Live när man skickar in den till lagning?
Har skickat in min 2gånger och fått Xbox Live 1 månad gratis båda gångerna


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

....
.....
Men vadå? Fick han flera månader gratis?


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Sluta dubbelposta!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ja han skicka typ in den ibörjan av året och har spelat fritt sedan dess

Inaktiv

Det är väl bra att han kan lira?

Om min Xbox 360 skulle gått sönder skulle jag lätt klagat pengar/spel/Live.

Han kanske fick ett år då

Inaktiv

Tur han har. Själv kunnde jag spela i en hel vecka utan att jag skrev in en kod för xbox live. Men nu är den borta. ;_;

Medlem

Jag fick använda gold gratis när mitt betalkort gick ut men ms krävde aldrig nå nytt kort så när min 3 månaders tid var över så fortsatte det även fast kortet som jag hade betalat med hade gått ut och dom drog 3 månader flera gånger fast jag inte betalade ntt för att kortet hade gått ut.
efter ett tag så kom dom på det och jag vart bannad och fick betala för 3 månaders förbrukning fast jag hade haft gratis betydligt längre.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Gör nytt konto hela tiden om du är riktigt snål ^^

Medlem

Det har visat sig att min kompis fått betal ändå
, han hade bara köpt en månad men det hade rullat på automatiskt så det drogs från hans morsas konto utan att hon uppmärksammat det. Det blev lite synd om honom..hehe:P

Medlem
Skrivet av thecleffz:

Det har visat sig att min kompis fått betal ändå
, han hade bara köpt en månad men det hade rullat på automatiskt så det drogs från hans morsas konto utan att hon uppmärksammat det. Det blev lite synd om honom..hehe:P

Haha, synd om honom ja!


signatur

Wai

Medlem

Medlemskapsnivå
Gold-medlemskap

Förnyas den: 2010-03-15

men det underliga är ju att jag förlängde med 1 år sommaren 2008, och hade då kvar några få månader från tiden före.

Så enlit mina beräkningar så skulle min Guld period jag betalade i sommras vara slut cirka 2009-09-15 på ett ungefär, det skulle definitivt inte räcka till en bit in på 2010.

Har ett antal månader för mycket enligt mina beräkningar, men det är bara att tacka och ta emot om Microsoft gjort nåt fel.

Medlem

Fick 48 timmar xbox live gold gratis i gears of war 2 fodralet.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Inaktiv

Jaha kul.... fick bara 48h med mitt.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Jag fick 48h + 5 bonusbanor med mitt GoW2.

Medlem

Oj skrev fel men nu är det ändrat det ska vara 48 timmar.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av JakeTheSnake:

Jag fick 48h + 5 bonusbanor med mitt GoW2.

Bonuskoden är bara där för att begagnat-handeln ska minska.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

1
Skriv svar