Xbox360 värt att köpa? och hur mkt kostar en

Medlem
Xbox360 värt att köpa? och hur mkt kostar en

Tjena nu äre så att man kanske ska köpa en xbox 360 ja undrar bara om de är värt de så man inte slösar pengar på nåt som är tråkigt:P vad är priset ungefär skicka gärna länkar

Medlem

Köp inte Arcade, då du inte får med någon hårddisk, som du í stort sett behöver sen dag ett.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Om jag vore du skulle jag skaffa en Elite på webhallen

Xbox 360 Basenhet - Elite (HDMI)

Just nu finns den inte i lager så det tar väl nån vecka innan dom får in den.

Men iaf har du polare som lirar via Live är det skit roligt om det kommer fler. Mitt live är tyvärr slut just nu men jag lirade förut med polare från skolan.

Du kanske också vill se vilka spel som kommer till konsolen : Fable 2, Gears of war 2 m.m

Har du Live kan du göra väldigt mycket med konsolen

Medlem
Medlem
Inaktiv

Nu är det fullt i lagret igen. Passa på att köpa nu medans det finns

Blir gärna medlem då du får en massa bonusar senare.

Xbox 360 Basenhet - Elite (HDMI) på webhallen.com

Adda mig gärna sen om du skaffar LiveiD :

uptjackmalo

Medlem

En xbox 360 med 20 gb hårddisk och hdmi anslutning kostar 2590kr på elgiganten


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av MilleX:

En xbox 360 med 20 gb hårddisk och hdmi anslutning kostar 2590kr på elgiganten

Det fick vi veta i det andra inlägget.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

XBOX360 är alltid värt, mycket underhållning


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Specielt när man laddar ner red vs blue xD (va det tvärtom?)

Medlem

Jag gjorde världens kap på Elgiganten igår

Köpte Xbox 360 Elite för 2495:-

Det var ett specialerbjudande som endast gällde igår och endast i Stockholm om ni undrar varför Elgiganten hade sådant lågt pris (dem är kända för motsatsen)

Inaktiv

2495:- :OFan va lack man blir:evil:köpte ju min premium fär 2490:-:evil:

Medlem
Skrivet av DBOCN:

2495:- :OFan va lack man blir:evil:köpte ju min premium fär 2490:-:evil:

Hehe, jo, snacka om att jag hade tur Stog och köade i 2 timmar.. Första gången jag köade också, när jag kom in höll jag på att ramla ihop för att benen kändes som spaghetti, haha.

Inaktiv
Skrivet av DBOCN:

2495:- :OFan va lack man blir:evil:köpte ju min premium fär 2490:-:evil:

Vad fan gnäller du om? Jag köpte min premium för 4000:- och min Core för typ 2000 nånting...

Inaktiv
Skrivet av Picke:
Skrivet av DBOCN:

2495:- :OFan va lack man blir:evil:köpte ju min premium fär 2490:-:evil:

Vad fan gnäller du om? Jag köpte min premium för 4000:- och min Core för typ 2000 nånting...

Oh just det. Glömmde att det fanns några som köpte den för högre pris men sämre. (core) Ska nog hålla tyst.:)

Medlem

köpte ett xbox 360 elite igår på mediamarkt för 2990kr, tyckte det var ett överkomligt pris då webhallen tar 3395kr för det


signatur

Chooch it

Medlem

skapligt kap då jag köpte min för 3.600 för dryga veckan sedan <_<

Inaktiv

Lätt värt att köpa 360! Jag har alltid varit väldigt skeptisk till konsoller, men den kommande releasen av Fallout 3 fick mig att börja lura på en 360. Hur som haver så köpte jag mig en förra veckan och det skulle kunna vara det bästa köpet jag någonsin
gjort! Köpte GTA IV, Halo 3, Gears of War och Mass Effect, alla spel som jag varmt kan rekommendera! Köpte även en extra handkontroll och Co-op i Gears of War och Halo 3 är två mycket jäsiga sätt att fördriva tiden på! Blir t.o.m en ny tv i slutet på månaden, just bara för boxen.

F.ö så köpte jag arcade och det hära med att behöva hårddisk från dag ett förstår jag inte riktigt! Har inte känt något behov av en än så länge! Det blir en hårddisk förr eller senare men att det är ett måste håller jag inte alls med om.

Inaktiv

potatrik: Är du säker? Jag hade bara 3GB kvar på första dan.

Medlem
Skrivet av potatrik:

Lätt värt att köpa 360! Jag har alltid varit väldigt skeptisk till konsoller, men den kommande releasen av Fallout 3 fick mig att börja lura på en 360. Hur som haver så köpte jag mig en förra veckan och det skulle kunna vara det bästa köpet jag någonsin
gjort! Köpte GTA IV, Halo 3, Gears of War och Mass Effect, alla spel som jag varmt kan rekommendera! Köpte även en extra handkontroll och Co-op i Gears of War och Halo 3 är två mycket jäsiga sätt att fördriva tiden på! Blir t.o.m en ny tv i slutet på månaden, just bara för boxen.

F.ö så köpte jag arcade och det hära med att behöva hårddisk från dag ett förstår jag inte riktigt! Har inte känt något behov av en än så länge! Det blir en hårddisk förr eller senare men att det är ett måste håller jag inte alls med om.

Du har inte tänkt på hur du ska få plats med DLC till spelen? Halo 3s nya banor ligger på totalt 1GB och Gears på drygt 400MB.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:

Du har inte tänkt på hur du ska få plats med DLC till spelen? Halo 3s nya banor ligger på totalt 1GB och Gears på drygt 400MB.

Som sagt, än så länge har jag inte kännt något behov utav hårddisken. Kommenterade bara på det någon sa om att man behövde en från dag ett. Man MÅSTE ju inte ha dom extra banorna. Det är helt klart mer prisvärt att köpa vad som helst förutom arcade, eftersom hårddisken kostar en fin slant, men för mig var det så att om jag köpte en arcade + allt jag ville ha till så hamnade jag under 3000 kr istället för att ha hamnat en bra bit över det. Jag prioriterade bort hårddisken vid inköpstillfället:) Som jag sa innan så blir det en förr eller senare.

Medlem

Köp elite såklart, en 20gb hårddisk tar slut på 3 nedladdningar typ


signatur

C OL O R

Inaktiv

Det är riktigt värt att köpa <:

Medlem

Låter som Xbox360 är mest populärast. ska köpa ja me.


signatur

Jag är inte rädd, Jag kan flyga!

Medlem
Skrivet av AntiBlaxx.se:

Låter som Xbox360 är mest populärast. ska köpa ja me.

Sounds good. Skicka mig din Gamertag när du skaffat ett.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av AntiBlaxx.se:

Låter som Xbox360 är mest populärast. ska köpa ja me.

Sounds good. Skicka mig din Gamertag när du skaffat ett.

Till mig med


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av MilleX:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av AntiBlaxx.se:

Låter som Xbox360 är mest populärast. ska köpa ja me.

Sounds good. Skicka mig din Gamertag när du skaffat ett.

Till mig med

Känner ni varandra?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av DrGreat:

Köp elite såklart, en 20gb hårddisk tar slut på 3 nedladdningar typ

Köp och köp? Folk har inte pengar till allt. Ifall man bor hemma med en rik moderatfamilj i Stockholm så är det ju lungt men annars? VAD SKA MAN GÖRA DÅ?


signatur

#Komsi - Vi gillar Mulle

Medlem
Skrivet av Lemuren:
Skrivet av DrGreat:

Köp elite såklart, en 20gb hårddisk tar slut på 3 nedladdningar typ

Köp och köp? Folk har inte pengar till allt. Ifall man bor hemma med en rik moderatfamilj i Stockholm så är det ju lungt men annars? VAD SKA MAN GÖRA DÅ?

Tja ett tips annars är att skaffa jobb de funkar för mig iaf som inte heller bor hemma med en rik moderatfamilj som du uttryckte dig...

1
Skriv svar