Xbox 360 eller Wii?

Inaktiv
Xbox 360 eller Wii?

Jag har suttit och funderar ett väldigt bra tag på fall jag ska skaffa Xbox 360 eller Wii, Jag får min lön den 20:de och då ska jag iväg och köpa en konsol har jag bestämt mig för. Den stora anledningen jag har för att köpa Wii är att jag har alltid gillat Super Smash Brothers och har väldigt stor lust att skaffa Super Smash Brothers Brawl. Men jag har alltid gillat Xbox, har klarat både Halo och Halo 2. Jag är väldigt sugen på att skaffa 360 pga Halo 3 och Army of Two men det är de enda spelen jag skulle kunna tänka mig just nu. Vad föredrar ni Xbox 360 eller Wii? Skriv gärna ner era tankar och sätt poäng på spelen. Tacksam för alla svar.

Medlem

En liten "guide"

http://img503.imageshack.us/img503/4765/tvspelvb4.png

Kan säga en sak dock, Army of Two är inget du vill ha, dåligt spel.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Kommunikation:
Wii-konsolen behåller sin Internetuppkoppling även när den är avslagen. Funktionen kallas för WiiConnect24 och används för att hämta hem speluppdateringar och överraskningar, även när man inte spelar.

Det säger väl saken?

Har man internetuppkoppling medans konsolen är av så måste det vara något fel på den?

Förstår ändå inte för WiiConnect24 fungerar?

Något chip i den som alltid är på?

Medlem
Skrivet av showerguy:

Kommunikation:
Wii-konsolen behåller sin Internetuppkoppling även när den är avslagen. Funktionen kallas för WiiConnect24 och används för att hämta hem speluppdateringar och överraskningar, även när man inte spelar.

Det säger väl saken?

Har man internetuppkoppling medans konsolen är av så måste det vara något fel på den?

Förstår ändå inte för WiiConnect24 fungerar?

Något chip i den som alltid är på?

Det är inget fel på den, det är en feature, som borde finnas i alla konsoller.

Och förfan, sluta ha radbrytning såhär

vid varje ny mening. GAH!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

haha "do you have any friends"? no, buy a PS3
så sant, så sant.

Men iaf, ja tkr du ska helt klart köpa en 360, utbudet på spel hittar man inte idag, medans Wii har väl 5-10 bra spel.

Så, slå till på ett Xbox


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Vilket svar förväntar du dig när du skapar denna tråden i xbox forumet?

Medlem
Skrivet av Deragorn:

Vilket svar förväntar du dig när du skapar denna tråden i xbox forumet?

sant :P, mn 360 är total bättre än Wii, det kan nog t.o.m Wii älskare hålla med om förhoppningsvis


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

För mig stog det också mellan de här två. Jag valde ett http://halens.se/ProductPage.aspx?pid=015819&mid=367.

Har beställt det idag.


signatur

XBOX or nothing

Inaktiv
Skrivet av tysonayt:

En liten "guide"

http://img503.imageshack.us/img503/4765/tvspelvb4.png

Kan säga en sak dock, Army of Two är inget du vill ha, dåligt spel.

HAha fan va bra.


signatur

XBOX or nothing

Inaktiv

haha najs guide

men jag tycker du borde sattsa på ett xbox 360 dom har ett brett utbud av bra spel som håller länge fast xbox live är ganska dåligt.
wii har ju massa spel men alla ser ut som skräp och brawl är inte särskilt kul och wii`s kontroll är kanska dålig tycker jag

Skrivet av Granen:

haha najs guide

men jag tycker du borde sattsa på ett xbox 360 dom har ett brett utbud av bra spel som håller länge fast xbox live är ganska dåligt.
wii har ju massa spel men alla ser ut som skräp och brawl är inte särskilt kul och wii`s kontroll är kanska dålig tycker jag

Vad menar du med att xbox live är dåligt? det är ju därför man ska köpa xbox:\

Inaktiv
Skrivet av _Blue_Speed_:

För mig stog det också mellan de här två. Jag valde ett http://halens.se/ProductPage.aspx?pid=015819&mid=367.

Har beställt det idag.

Tog bort ordern där och beställde från www.digitalboxen.com istället.


signatur

XBOX or nothing

Medlem

Xbox 360 all the way:up:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Inaktiv

360 äger köp det:up:

Medlem

Beror väl på vad du är för typ ? Är du inne för mer konsoll FPS grym-grafik action. Eller mer partyspel människa.
Wii är kul att spela med flera men knappt kul själv.
Men har du råd men en 360 så ger jag dig rådet för den om det står mellan 360 och wii


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Inaktiv

Jag är tacksam för alla svar, men på fredag så kommer jag åka och köpa en wii, tyvärr alla xbox 360 fans men om jag vill lira FPS spel så kör jag det på burken istället för på en konsoll.

Medlem

Du är mellan valet av två konsoler, den ena är ganska mycket hardcore (gears , fable 2, mass effect) sen wii som är lite mer familj.
Jag skulle säga ps3 som är blandat (little big planet, Killzone 2 och uncharted)

Om du ej vill ha ett ps3 så ta ett X-box (finns ej mycket spel i produktion till wii tyvär)

Inaktiv
Skrivet av hicktor_91:

Du är mellan valet av två konsoler, den ena är ganska mycket hardcore (gears , fable 2, mass effect) sen wii som är lite mer familj.
Jag skulle säga ps3 som är blandat (little big planet, Killzone 2 och uncharted)

Om du ej vill ha ett ps3 så ta ett X-box (finns ej mycket spel i produktion till wii tyvär)

Tror han nog redan har köpt en konsol efter som han postade frågan för snart ett halvårs sen.

Inaktiv

Köp 360 !! Har en vän som fick/köpte ett wii, nu ångrar han det lite, han tycker att 360 har mkt roligare spel att köpa

Medlem

Ångrar att jag önskade mig en wii i julklapp förra året, var ju inge vidare kontrollen var inte vad jg hade förväntat mig och spelen..., nä för några veckor sen köpte man en xbox elite o halo 3, dock har man börjat tröttnat lite på H3 efter att ha kört det hos en kompis en massa innan man själv köpte det men jag kommer ju trots allt att få nya CoD nästa vecka och ska köpa ett spel imorgon oxå. Men 360 var ju mycket bättre än wii.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Onödigt o ta upp tråden igen?


signatur

Wai

Medlem

Tänk om alla kunde dra upp gamla trådar


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

ptr
Medlem

hicktor_91 är i farten igen

Medlem
Skrivet av ptr:

hicktor_91 är i farten igen

Som alltid:P

Medlem
Skrivet av Jericho:

Tänk om alla kunde dra upp gamla trådar

Ja de skulle nog vara kul "SLUTA VARA SÅ STELA":down:

Medlem
Skrivet av wankstah:
Skrivet av hicktor_91:

Du är mellan valet av två konsoler, den ena är ganska mycket hardcore (gears , fable 2, mass effect) sen wii som är lite mer familj.
Jag skulle säga ps3 som är blandat (little big planet, Killzone 2 och uncharted)

Om du ej vill ha ett ps3 så ta ett X-box (finns ej mycket spel i produktion till wii tyvär)

Tror han nog redan har köpt en konsol efter som han postade frågan för snart ett halvårs sen.

Kan han inte köpa en till??:P

Medlem

Gör om, gör rätt! = Redigera.


signatur

Wai

Inaktiv
Skrivet av _Blue_Speed_:
Skrivet av tysonayt:

En liten "guide"

http://img503.imageshack.us/img503/4765/tvspelvb4.png

Kan säga en sak dock, Army of Two är inget du vill ha, dåligt spel.

HAha fan va bra.

haha, ja, du har väl redan en dator, om du ha vänner skaffa Wii, om inte ta dom andra:P

Ps. Det är ju ganska uppenbart, om du sätter tråden i ett xbox forum, vad dom flesta kommer svara:P

Medlem

Hur hittar folk alla dessa gamla och rättmätigt döda trådar?


signatur

To boldly go where everyone's been before.

12
Skriv svar