Bestulen på ms-points

Medlem
Bestulen på ms-points

Igår såg jag att mina 500 ms-points jag reggat efter jag köpte GTA4 var borta, väldigt skumt.
Är det nån annan som har blivigt bestulen på sina poäng tidigare?
jag har kontaktat supporten via mail men dom ville att jag skulle ringa, får göra det nån dag när jag har tid.
irriterande :evil:


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Du kanske har köpt nåt av misstag?

Sen är det ingen mening att maila supporten. Du får alltid samma svar att du ska ringa istället. Dom borde ta bort mailen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jo, när ja skulle anväda mina 500 MS pointsen för någon vecka sen så var mina borta med.
Men ja orkade inte bry mej, så ja strunta it


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Antagligen så gick dom ut, det brukar bli så med points man har fått från diverse saker.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

iofs 500 points är inte så mycket.
att dom kan gå ut visste jag inte, stog det på lappen där koderna stog ?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

MS Points som man får från kampanjer och liknande försvinner efter 30 dagar elller något sånt, endast de man köper via Live stannar kvar.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Fast förstör inte det själva poängen med dessa poäng? O_o Jag trodde att vi fick dem 500 poängen för att kunna köpa DLC när det väl släpptes.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Fast förstör inte det själva poängen med dessa poäng? O_o Jag trodde att vi fick dem 500 poängen för att kunna köpa DLC när det väl släpptes.

¨

så fattade jag det med :\

Medlem

Jo, det håller jag med om, men blev inte DLC försenad, annars skulle det nog gått.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

eller så var det inte meningen att man skulle lägga in poängen utan helt enkelt aktivera koden först när DLC släppts.
nåja jag får ävll bita i sura äpplet för att jag inte läst det finstilta.

mycket sniket av microsoft imo.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Det är kanske bäst att skriva in koden när det spelet man har väntat på släppts


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Inaktiv

samma här, riktigt jävla snålt, och fick ingen information om det heller (fick mina med GTA IV via Webhallen)

fick ett mail med kod, inget mer

Medlem

Inga poäng har nånsin försvunnit för mig, nej inte ens dom jag fick med GTAIV, jag lade in koden för poängen då jag fick mailet med den (innan jag hade spelet öht.) och spenderade det härdomdagen på lite låtar till Rock Band.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Molotov:

eller så var det inte meningen att man skulle lägga in poängen utan helt enkelt aktivera koden först när DLC släppts.
nåja jag får ävll bita i sura äpplet för att jag inte läst det finstilta.

mycket sniket av microsoft imo.

kan du definera i vilket av detta GTAIV erbjudande som MSFT har nåt med detta och göra, men än att ha hand om själva poäng systemet.. detta är juh fortfarande ett erbjudande som utgivaren av GTAIV har och göra med...
Inte MSFT som bestämmer när DLC ska släppas till specifika spel.

Ring Supporten vetja, och se vad dom kan göra för er som blivit av med era 500 MS Points 8)

Medlem

Det är ju fortfarande en deal mellan MS och Take2 och om man som sagt läser på MS hemsida så finns det info om att poäng som kommer från erbjudanden har ett "bäst före" datum.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Min polare fick 1 månad live. Och det försvinner om 30 dagar. (>_>)

Medlem

Vafan, nu är mina poäng tillbaka O_o Wierd, hänt någon mer?


signatur

Videomupp

Medlem

Nepp, inga MS points.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av WildThing:

Vafan, nu är mina poäng tillbaka O_o Wierd, hänt någon mer?

Jag fick ett fint litet meddelande från Xbox Live, som säger att dom korrigerat misstaget eller nåt sånt..

Medlem

: o Det fick inte jag dock, men fick du det på din mejl eller i Xbox Live?


signatur

Videomupp

Medlem

Fick mina poäng tillbaka också, lade in 500 till och köpte mig bomberman live tänkte här måste man vara snabb så dom inte försvinner igen, då såg jag att det kommit ett mail där dom bad om ursäkt att dom tog dom tidigare.

nåja bomberman live var ändå värt pengarna


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

sj tjacka man 360 elite och gta IV, fick en månads gratis live guld, inga MS points och inga redeemcodes... polarn köpte 360 standard junk veckan innan med gta IV och fick 2 månader live guld och 500 ms points.

palla bill gates säger ja bara


signatur

Chooch it

Medlem
Skrivet av Rigge1988:

sj tjacka man 360 elite och gta IV, fick en månads gratis live guld, inga MS points och inga redeemcodes... polarn köpte 360 standard junk veckan innan med gta IV och fick 2 månader live guld och 500 ms points.

palla bill gates säger ja bara

1. Du får med en månad på upp till 3 olika konton med xboxen, den månaden kommer direkt på kontot när det skapas.
2. 500MS points var bara för dom som förbokade i tid, då det endast fanns ett begränsat exemplar av dom.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

1
Skriv svar