Spellista, har jag glömt något?

Medlem
Spellista, har jag glömt något?

Tjenare!

Tänkte köpa Xbox 360 och lite spel till det så fort jag får min lön. Har tittat på lite spel, än så länge ser listan ut såhär:

Blue Dragon
Eternal Sonata
Lost Odyssey
Grand Theft Auto IV
Halo 3
Race Driver GRID
Mass Effect

Är det något spel som är värt att lägga till?
Värt att nämna är att jag ska köpa spelen och Xbox 360 i slutet av nästa månad, utifall något bra spel är på gång.

Jag gillar rollspel, racingspel och något skjutspel ibland (t.e.x CoD).

Medlem

Dead rising lugnt, ett av dom bästa spelen till 360. Och du kan nog få det relativt billigt också

Medlem

Gears of war och Bioshock är ett måste för 360 ägare:)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Inaktiv

Gears of War!!! Du måste bara ha det om du äger en Xbox 360!

Här kommer en toplista på de bästa Xbox 360 spelen som finns just nu. Listan är kopierad från Gamereactors senaste tidning:

1. Gears of War
2. Grand Theft Auto IV
3. Mass Effect
4. Half-Life 2: The Orange Box
5. Halo 3
6. The Elder Scrolls IV: Oblivion
7. Guitar Hero II
8. Call of Duty 4: Modern Warfare
9. Bioshock
10. Race Driver: Grid
11. Devil May Cry 4
12. Colin McRae: Dirt
13. Burnout Paradise
14. Condemned 2: Bloodshot
15. Ghost Recon: Advanced Warfighter 2

Inaktiv

Som de andra sa Gears of war. Tyckte det spelet var väldigt underhållande. i alla fall i storyn. Annars har de flesta spelen nämnts förutom Guitar hero 3 och forza 2


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Battlefield Bad Company är ett måste ha spel. Storyn, Multiplayern och allt annat är coolt!!!

Medlem

bioshock är ett härligt spel

Medlem

lite lösa spel som inte nämnts:

Overlord
FEAR
The orange box
Civ: revolution
Crackdown

Det finns fina xbox1 spel att ladda ner från marketplace också:
Psychonauts
Black
Crimson Skies
Fable
Farenheit

Du kan tanka ner demo för många av spelen från marketplace, så det är bara att testa på!

Medlem

^- Kan dock inte påstå att Overlord och Fear är direkt något värt att köpa, men det är min uppfattning dock.

Medlem

fear är ett helt ok, om än lite tråkigt och repetitivt FPS.

overlord är riktigt, riktigt bra... tycker jag iallafall! men smaken och baken och allt det där....

båda går att få tag i billigt, i och med att de är lite äldre, vilket såklart är bra.

det finns ett demo på åtminstonde overlord (osäker på om det finns för FEAR...), så det är bara att ladda ner och se om det är något för dig.

Medlem

Tack för svaren

Hehe, har redan spelat F.E.A.R fast på PC. Tycker det var helt okej, jag blev iallafall någorlunda skrämd i vissa lägen.

Hur fungerar det där med Marketplace? Vet ni om det ingår Xbox LIVE medlemsskap när man köper konsollen och finns det många demos?

Fable skulle jag vilja testa då jag ska skaffa Fable 2 då det släpps.

Medlem

^- Du får en månads live när du skapar ditt account har jag för mig, och demon finns det en hel drös av.

Medlem

Okej, det låter riktigt fint. Får ta en titt där då och se om det finns något intressant senare.

Medlem

Rock band och Battlefield: Bad Company skulle jag säga.

Medlem

För att vara mer exact så får du en månads gold medlemskap, vilket innebär att du kan spela online, när ditt gold går ut om du inte förlänger det så kommer det gå ner till silver, och den enda skillnad mellan dom vad jag vet är att du inte kan spela online mot andra med silver, men kan fortfarande ladda ner saker från marketplace, om det inte är speciela saker som kräver gold förstås.

Medlem

Battlefield Bad company:up:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Måste spel till 360 är typ Gears, Dead Rising

Finns hur måga bra spel som hällst sen.
Alla spelsläpp i höst ser inte fel ut precis heller.
finns minst 10spel som man lätt skulle vela ha


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Sega Rally


signatur

Tuba mirum spargens sonum per sepulcra regionum, coget omnes ante thronum.

Inaktiv

The Orange box till xbox? Är ni dumma i huvet eller? Han har förfan en dator. Civ Rev? Fear? psychonauts? Nej men kom igen. Ni behöver inte lista alla spel som finns till 360 utan bara de som är bra.
Spel som är gjorda för PC ska vara på PC
Alla vet att Mass effect är bättre på PC också

Dead Rising är över hypat, lika så Bioshock. Halo är inte något kul längre. Forza 3 är på g. GRAW2 PC är utvecklat av svenskar så stöd dem
Min lilla egna lista av vad som du bör kolla på
1. Gears
2. Battlestation midway om du inte orkar vänta på 2:an
3. battlefield: Bc
4. Condemned 2: blood shot


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

The Orange box till xbox? Är ni dumma i huvet eller? Han har förfan en dator. Civ Rev? Fear? psychonauts? Nej men kom igen. Ni behöver inte lista alla spel som finns till 360 utan bara de som är bra.
Spel som är gjorda för PC ska vara på PC
Alla vet att Mass effect är bättre på PC också

Dead Rising är över hypat, lika så Bioshock. Halo är inte något kul längre. Forza 3 är på g. GRAW2 PC är utvecklat av svenskar så stöd dem
Min lilla egna lista av vad som du bör kolla på
1. Gears
2. Battlestation midway om du inte orkar vänta på 2:an
3. battlefield: Bc
4. Condemned 2: blood shot

Psychonauts?! Det är ett av dom bästa spelen någonsin!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

ROCKBAND:)


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

1
Skriv svar