Repad Lost Odyssey efter 6h

Inaktiv
Repad Lost Odyssey efter 6h

Tjenare!

Som rubriken lyder kunde jag inte ägna mer än 6h åt spelet förräns boxen repade sönder skivan.

Det står bara att man ska rengöra och starta om vilket inte fungerar. Den kan helt enkelt inte läsa från den längre. Hänger sig alltid i loading screenen.

Min fråga är, kan man få någon ersättning från microsoft eller ska jag vända mig till Spelbutiken där jag köpte spelet.

Jag kommer ihåg att det fanns ett inbytningsprogram förr i tiden. Man gick in på Xbox-hemsidan och skrev ut ett formulär. Tror dock detta bara gällde under en viss tiden.

Tacksam för svar!

:\:heart:


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Hur ser skivan ut? Det ska väl vara en tjock synlig repa om xboxen gjorde det.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

jag vet att det hände min polare..och han bytte in den på samma affär som har köpte den ifrån..och det löste sig

Medlem

Gå till affären där du köpte spelet i första hand imo.


signatur

Intel C2D E6600 - Antec P182B - Zalman 600W Silent - GeForce 8800GTS 640 MB - Corsair Xtreme 4GB - Samsung Spinpoint 500GB Silent

Inaktiv

Repan är inte så tjock men den är formad i en exakt cirkel som alla andra repor cd-läsaren orsakar.

Jepp, får ringa Spelbutiken.com och hoppas på att de är schyssta.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Inaktiv

Snackade med Spelbutiken nu och de ville inte ge mig någon ersättning. De hänvisade mig till de lokala radio & tv butikerna i stan för att fråga om de hade någon slipservice

Hittade dock[http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/B240458A-06AF-41D9-840A-C0A9AB2301C2/0/replacementdisk_orderform_SE.pdf

denna]


signatur

"Jesus loves me yes I know"

1
Skriv svar