Viva Piñata - Eran åsikt?

Medlem
Viva Piñata - Eran åsikt?

Jo. Jag har börjat spela detta spelet lite, och ärligt, det är ju faktiskt kanon kul. Kollar man recensioner så säger majoriteten att det är välidigt bra, och överlag delas rätt höga betyg ut.

Dock , på nästan varena forum jag läser på, säger folk att det är förbannat dåligt. Är det för att man skämms över att tycka om ett sådant spel, att man inte ens provat och därför drar det "över en kamm" eller vad är grejjen?

Hur som helst, vill mest kolla era blandade åsikter.

Medlem

har 1000/1000 på detta så det är rätt så bra hehe...fast jag hade den svenska versionen..bättre att skaffa den engelska

Medlem

Tycker det är ett av dom bästa spelen jag spelat på Xbox 360, har även 1000 / 1000 i det.

Om man bara kan se förbi den där "barn stämpeln" spelet fått så hittar man faktiskt ett väldigt bra spel som kommer kräva mer tänkande än man faktiskt kan tro.

Och man kan ändra rösterna från Svenska till engelska genom att ändra sin plats i Xbox dashboard, för dom svenska rösterna kan bli lite jobbiga i längen medans dom engelska är bättre enligt mig, och skämten funkar oftast bättre på engelsa med.

Inaktiv

Förjävligt att man inte kan stänga av översättningen. Ett bra exemplel på att den borde vara av är när Seedos kommer och ger en frön så kan han ibland säga så här: Jag förvarar mina frön i min röda pung, och det låter inte riktigt bra


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

kan bli lite roligt på sitt sätt för att det låter så illa också se så spännande det blir (:

Inaktiv

Tycker att det är ett bra tidsfördriv när man inte riktigt orkar spela men har inget annat att göra. Kan sitta åtskilliga timmar om det inte är någon som stör mig.

Barnen älskar detta spel också men det är lite försvårt emellanåt.


signatur

Kaxelina har ordet.

Medlem

Det har varit riktigt kul, hela famlijen kan sitta framför Viva coh dryga en hel dag :P.

Nu är det ganska tråkigt


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

1
Skriv svar