Bästa spelen till Xbox 360?

Medlem
Bästa spelen till Xbox 360?

Har nyligen skaffat mig en Xbox 360 och behöver tips på vilka spel som är roligast/bäst till denna konsoll.

Har några redan, tycker Bioshock och Racedriver Grid är ett par riktigt bra spel.

Vilka spel är roliga att köra 2 spelare på? Antingen med varann eller mot varann. Virtua Tennis 3 är ganska kul tycker jag om man ska köra med/mot varann.

Vilka spel till Xbox 360 kommer närmast som kan vara värda ett köp?

Tips?

Medlem

Battlefield: Bad Company, Gears of War, Mass Effect (SP only) och Guitar Hero 2/3.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Mass Effect, Gears of War, GTA IV, Ninja Gaiden 2, CoD4

Medlem

Gta 4, Gears of War, CoD 4, Assassins Creed (SP), Saint Row.

Medlem

Mass effect inget snack om saken...

Medlem

Fan va alla Hypar Mass Effect då, lyssna inte på dom, det är långtifrån så bra som alla vill få det framstå.

Bara logga in på Marketplace o suga ner alla demos du hittar


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Gears of war är okej, likaså GTA4 (också lite hypat), Cod4 är schysst, Assasins Creed var lite trögt tycker ja plus att jag fastnade i tutorialen där man skulle gå mellan i folkmassan, gick ju fan inte hur jag än gjorde. Mass Effect har jag inte fastnat så mycket för.

Medlem
Skrivet av Najze:

Gears of war är okej, likaså GTA4 (också lite hypat), Cod4 är schysst, Assasins Creed var lite trögt tycker ja plus att jag fastnade i tutorialen där man skulle gå mellan i folkmassan, gick ju fan inte hur jag än gjorde. Mass Effect har jag inte fastnat så mycket för.

Eh, så du dissar Assassins Creed som trögt när du inte ens kommit förbi inledningen? Snyggt. Spelet suger iofs ändå.

Mass Effect är f.ö så sjukt bra att det inte går att beskrivas i ord. Gillar man det inte har man dålig smak, punkt.

De spel som gått varmast för mig och mina polare är Rockband, Guitar Hero 2+3, Fifa 08, och Fight Night 3

Medlem

Dead Rising, Forza 2, Project Gotham Racing 3/4, Kameo, Viva Pinata osv.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Dead Rising , Forza 2 , AC är ok men vääääääääldigt repetativt.
Gears of War. Lost Odessey om du gillar RPG spel, riktigt riktigt känslofyllt.

Resten är nog ganska mkt multi plattformar. Wiie. Du får verkligen inte missa DR och Forza 2 btw -

Medlem

NHL 08 är kul om man är 2 eller fler. Om man är fyra kan två vara målvakter o då blir det ännu roligare

Medlem

GTA4, Dead Rising, Bioshock, Mass Effect, Orange box.


signatur

I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.

Medlem
Skrivet av Umanga:

... Bioshock...

Bioshock :heart: Absolut mitt favoritspel till Xbox 360, stämmningen i spelet är så jaevla underbar och det går att gå runt och utforska i timmar utan att tröttna, att sedan storyn är grym är bara ett plus ^^

Sedan borde du också skaffa GTA IV, sjukt bra spel!

Andra småtitlar, Rainbow Six Vegas (har ej testat 2an än) är roligt i coop och Oblivion kan man också sitta timmar framför utan att bry sig om annat.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

GTA IV, Mass Effect, Forza Motorsport 2, PGR 4 och Guitar Hero. Mina 5 favoriter


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Mass effect, Forza 2, CoD 4, Guitar hero 2 och Fifa 08

Inaktiv

dom flesta spel jag tänkte rabla upp har sagts så säger inte dom igen

Rainbow Six:Las Vegas 2 tycker jag om, första spelet var bra de också. Typ det enda spel jag faktiskt lirar online.

skate. Grymt skateboarding spel. lite kort och lite smått men jävligt trevligt. Ladda ner demot på det o testa de.

Youtube-proffs

GTA IV, Forza 2, Dead Rising, Gears of wars, Crackdown och .. hmm något mer finns de.. ja varför inte köra med Oblivion eller Halo 3


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Rock Band, Battlefield:BC och Gears of War.

Medlem

Mass Effect har jag, det funkar men tycker inte det är något superduperspel.

Rockband och Guitar Hero kräver väl att man har en gitarr?

Dead Rising verkar köttigt, får kika på det. COD4 gillar jag, bra ös i.

Testade BC idag, helt ok.

Medlem

Gears of war, battlefiald bad comany multiplayer även singel player:up:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

halo 3


signatur

Tuba mirum spargens sonum per sepulcra regionum, coget omnes ante thronum.

Medlem

Spelar Halo 3 lite då och då, helt ok.

Medlem

cod4 gå varm i min böx


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Gears of war.

Medlem

Om du spelar över live, då säger jag Halo 3 och CoD 4. Båda är jäkligt roliga över live, även om CoD's SP är bättre än halo's


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Inaktiv

The darkness äger bioshock om det var en shooter du var ute efter. Gears of war, GH, CoD skulle jag avvakta med om jag var du. Det är nämligen så att de kommer att få uppföljare inom en snar framtid


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Måste bara lägga in ett ord för Eternal Sonata, underbart spel.
Sen är alla ovanstående Halo 3 GoW och Cod mm också underbara.

Medlem

I dagsläget dominerar Bad Company för mig. Gears Of War är ett av dom bästa spelen på 360 med..


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Halo 3 på xbox live slår väl det mesta fortfarande tycker jag


signatur

Intel C2D E6600 - Antec P182B - Zalman 600W Silent - GeForce 8800GTS 640 MB - Corsair Xtreme 4GB - Samsung Spinpoint 500GB Silent

Medlem

Overlord är kul och lite annorlunda.

12
Skriv svar