BF: Before Christ demot överdrivet?

Inaktiv
BF: Before Christ demot överdrivet?

Var det bara jag som tyckte att det var för lätt att förstöra saker i Battlefield: Bad Company. Det gick ju inte enns att spela så lätt som sakerna gick sönder. Det räckte med en vind för att huset skulle braka samman. Visst att husen kan gå sönder var ju det hela med spelet men det här är bara en röra. Är det någon som kände lika ungfär lika?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Så, du har totalt missat att Bad company ska vara over-the-top och överdrivet?

Tycker det var skräp i allmänhet och att husen föll ihop var det minsta problemet.

Medlem

I'll buy it for sure. Du snackar bull.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

WaltX , spelet var lite mupp faktiskt. Känns som att det är ett spel som verkligen kommer kräva snabba reflexer etc eftersom det är väldigt snabbt, då blir det faktiskt svårt med handkontroll att spela :/

Medlem
Skrivet av xhosa:

WaltX , spelet var lite mupp faktiskt. Känns som att det är ett spel som verkligen kommer kräva snabba reflexer etc eftersom det är väldigt snabbt, då blir det faktiskt svårt med handkontroll att spela :/

Dina motståndare spelar också med handkontroll, alltså blir det balanserat, eller hur?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag ska lätt köpa den den som tycker att det är skit kan inte något om spel


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Inaktiv

Vadå kan inget om spel? Hur kan man säga att den som inte gillar ett spel inte kan någonting om andra spel? förklara dig

Jag säger inte att spelet är skit bara att det är en stor röra


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

SP delen var inte så mycket att hurra för men MP delen var ganska rolig. Speciellt då man kan spränga bort campare i husen


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

har bara hunnit prova lite snabbt men tyckte kontrollerna kändes lite "fel" både till fots och i fordon, men det är en vanesak förmodligen.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Tyckte SP uppdraget i demon var urkass, men MP e redigt skoj. Enda FPS spelet jag kan med o lira på Gamepad.

Älskar o köra support, Ropa in artilleri på sniperhoror och meja ner dom med SAW:en då dom försöker komma undan
Aaahh, good times

Edit: angående kontrollerna, jag tyckte också dom kändes fel först, men man vänjer sig rätt fort, enda jobbiga e att man måste trycka in vänster styrspak för att springa.
Vad var det för ljushuvud som tänkte till där? "Vi sätter sprint på den hära vänstra styrspaken, -du vet, den knappen som kräver 4 kilo för o trycka in"

Får ju ont i tummen, hoppas dom fixar så man kan mappa om kontrollerna som man vill till fullverren. E inte nöjd med helikontrollerna heller


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Körde lite SP och dog av uttråkighet.
MP var skit bra fast med ett stort nackdel och det är så fort demot blev släppt för resten av allmänheten så laggade det sönder när man kör MP.
Och jag har aldrig haft sånna lagg.. inte med halo/cod4 eller gears...

waltx du har helt rätt angående kontroll frågan

Medlem

Gillar både SP och MP, men håller med om att lagget är sjukt, var samma ibörjan för BETAn men fixades efter ett tag.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Som ett tidigare BF fan så var jag lite skeptisk över BF på konsoll men jag tycker att dom har lyckats grymy bra (MP alltså). Det enda jag saknar är en möjlighet att byta squad och lag som på PC och lagget kommer att försvinna vid release.

Kontrollerna va lite sådär men man vänjer sig, det enda jag inte gilla va hur man sprintar och heli kontrollerna.

Blir ett givet köp för tidigare BF fan.

Medlem

Ja tkr spelet är väldigt snyggt gjort. ser inga större missar. Sen när det går så "fort" då allt bara sprängs kan bero på hur många som kallar in flyg assistens, när dom släpper ner bomber..

aja, längtar mkt eft spelet


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

gillade sp starkt


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Jag testade betan när den var uppe och då tyckte jag spelet var helt okej. Borrmaskin FTW! Bara att kuta rakt igenom väggarna med en sån


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

Spelar sönder demon nu, fick tillbaka minnen från min BF2 tid och tycker att BC verkar vara väldigt likt i spelstil vilket gillas ^_^


signatur

Videomupp

Medlem

Gillade inte SP delen men MP är riktigt kul när man väl kommer in i det.

Medlem

Nu har dem släppt hur man får tag i alla vapen på www.findallfive.com btw. Så in och fixa alla extragodisar!

Dock är dem 2 sista lite keff än då systemet inte verkar färdigt, men det kommer nog snart ^_^ Tur nog så är man BF "Veteran" så jag kan få alla 5. Epenis ftw!


signatur

Videomupp

Medlem

BF bad company....största hypade spelet i år som är sämst

Medlem

Tycker också om spelet, tycker själv inte spelet är hypat, mycket hype skiljer säkert från person till person, hur höga förväntningar man sätter på spelen innan de släpps, speciellt när BF 2 var så bra som det var...

1
Skriv svar