Inaktiv
Gamescore

måste man vara uppkopplad på xbox live för att kunna tjäna gamescore, gjort en sak tusen gånger om men får inge poäng för det... Och jag är INTE uppkopplad!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Du behöver inte vara uppkopplad för att få gamerscore.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Klara achivements


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Du behöver inte vara uppkopplad men du kan oftast få flera achivements om du är.

Medlem
Skrivet av Theronguard:

Du behöver inte vara uppkopplad men du kan oftast få flera achivements om du är.

Ja, om det är multiplayer-achievements och då är det tämligen självklart att man måste vara uppkopplad.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv
Skrivet av Tpiom:

måste man vara uppkopplad på xbox live för att kunna tjäna gamescore, gjort en sak tusen gånger om men får inge poäng för det... Och jag är INTE uppkopplad!

Kontrollera att du verkligen har gjort saken i rätt mode tex Singel player campain eller Terrorist hunt osv. Till vissa achievements så kan texten vara lite svår att tolka då är det dax att leta upp en achievement guide.

Om du skulle ta att säga lite mer detaljerat vad problemet är kanske det här hade gått bättre.

Har hänt att achievementena bara har slutat fungara att ta för mig detta hände i Saints Row, Mass effect.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

aaa hände för många i poker smash också..men det kom en patch efter ett tag

Medlem

antar du är inloggad med din profil? annars sparas inget av det du gör...


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

1
Skriv svar