Inaktiv
Army of Two

Vilken besvikelse. Jag fullkomligt älskar shoot em up såsom hela CoD serien, speciellt 4an, GoW och liknande och Army of Two verkade vara bra, men det hela liknar bara en enda stor arcade shooter. Samma sak hela tiden. In i ett rum, sen dyker 20 gubbar upp bakom lådor och väggar. 5 minuter efter man dödat alla ska man in i nästa rum, där väntar 20 gubbar till som gömmer sig bakom bröte o skit.

Vad har ni fått för intryck? Värsta av allt är att jag måste varva det, annars får jag ingen ro i sinnet.

Medlem

Håller med tills viss del, om du inte kört coop med en vän än dock så har du missat halva spelupplevelsen.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Håller med tills viss del, om du inte kört coop med en vän än dock så har du missat halva spelupplevelsen.

Även om du kör coop så är det samma sak.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av sprengkoet:

Vilken besvikelse. Jag fullkomligt älskar shoot em up såsom hela CoD serien, speciellt 4an, GoW och liknande och Army of Two verkade vara bra, men det hela liknar bara en enda stor arcade shooter. Samma sak hela tiden. In i ett rum, sen dyker 20 gubbar upp bakom lådor och väggar. 5 minuter efter man dödat alla ska man in i nästa rum, där väntar 20 gubbar till som gömmer sig bakom bröte o skit.

Vad har ni fått för intryck? Värsta av allt är att jag måste varva det, annars får jag ingen ro i sinnet.

Dom flesta spelen är väll ändå så igentligen? Rensa rummen på fiender.
Men du behöver iaf inte vara orolig, det går fort att varva det. Spelet är ju bara 6 banor.

Jag tyckte att det känndes väldigt påskyndat på något sätt.

Medlem
Skrivet av d00kie:
Skrivet av sprengkoet:

Vilken besvikelse. Jag fullkomligt älskar shoot em up såsom hela CoD serien, speciellt 4an, GoW och liknande och Army of Two verkade vara bra, men det hela liknar bara en enda stor arcade shooter. Samma sak hela tiden. In i ett rum, sen dyker 20 gubbar upp bakom lådor och väggar. 5 minuter efter man dödat alla ska man in i nästa rum, där väntar 20 gubbar till som gömmer sig bakom bröte o skit.

Vad har ni fått för intryck? Värsta av allt är att jag måste varva det, annars får jag ingen ro i sinnet.

Dom flesta spelen är väll ändå så igentligen? Rensa rummen på fiender.
Men du behöver iaf inte vara orolig, det går fort att varva det. Spelet är ju bara 6 banor.

Jag tyckte att det känndes väldigt påskyndat på något sätt.

tyckte den var helt okey...varvade den 4 gånger under 2 veckor för att sen sälja den

ska försöka försöka byta det mot typ condemned 2

Medlem
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av tysonayt:

Håller med tills viss del, om du inte kört coop med en vän än dock så har du missat halva spelupplevelsen.

Även om du kör coop så är det samma sak.

Ungefär som att man får samma upplevelse mot bottar i multiplayer kontra spela mot riktiga spelare... oh wait...

Medlem

Hoppas det kommer ett Army Of Two 2 som varar lite längre.

Medlem

Spelet är för enkelt ><

Inaktiv

Vem hade annat att det skulle gå ut på att döda? det stog ju bara HJÄRNDÖD SHOOTER med stora bokstäver på omslaget. Det var min sann inte det minsta problemet med spelet. här kommer några större

*Alla ser ut som om de var gjorda i plast i filmerna

*Sjukt korkad AI

*Bara ett massa väntande på att fienden ska sticka upp huvet från sitt skydd så att man kan göra hs

*Propagande rätt i genom

* fånigt sätt att slåss genom att ställa sig i mitten och säga här är jag kom och skjut mig(back-to-back)

On the good side

* Det varade inte så långt

* Måste erkänna att Agro funkade bra


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

1
Skriv svar